خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ژاپن با تاکتیک «پرنده‌های قفس» کارتون فوتبالیست‌ها بازی کرد

بنابه اعلام رسانه‌ها تیم ملی فوتبال ژاپن از کارتن فوتبالیست‌ها در بازی با لهستان الهام گرفت و به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در آخرین سری از مسابقات مرحله گروهی جام جهانی روسیه، تیم ملی ژاپن معروف به «سامورایی‌های آبی» مقابل لهستان قرارگرفت و یک بر صفر بازنده شد اما با وجود این باخت به مرحله بعد راه یافت.

در اواخر این بازی، چشم بادامی‌ها با آگاهی از برتری و برد یک بر صفر کلمبیا مقابل سنگال، خود را از نظر امتیاز و تفاضل گل برابر با رقیب آفریقایی همگروه خود دیدند.اما به این دلیل که کارت زرد کمتر از سنگالی‌ها داشتند، آگاهی داشتند که به خاطر برتری در این زمینه،‌به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند.

بازیکنان تیم آسیایی با توجه به این نکته در چند دقیقه آخر بازی حرکتی در بازی نکردند و هیچ اقدامی برای بازپس‌گیری توپ از حریف اروپایی انجام ندادند.

این رفتار از سوی برخی رسانه‌ها مورد انتقاد واقع شد.البته روزنامه آساهی، چاپ توکیو در گزارشی نوشت تیم کشورش در دقایق پایانی بازی با یاران روبرت لواندوفسکی از تاکتیک «پرنده‌های قفس» کارتون معروف فوتبالیست‌‌ها الهام گرفت و رفتاری غیرورزشی نداشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا