خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار را با قوچان نژاد اشتباه نگرفته اید؟

اصرار های عجیب برای بازگشت پسری که به پیراهن تیم ملی ایران پشت کرده است و گستاخانه به دنبال کسب احترام است، عجیب و بس باور نکردنی است!

به گزارش ورزش 11، یکی از عجیب ترین اتفاقاتی که پس از بازگشت تیم ملی ایران از جام جهانی 2018 روسیه رخ داد، خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی ایران به دلیل انتقاد ها و فشار رسانه ها بود! او البته دلیل خداحافظی خود را این مسئله عنوان نکرد و مدعی شد که به دلیل حضور در جمع خانواده و زندگی شخصی اش می خواهد از فضای فوتبال ملی دوری کند!

سردار البته پیش از این نیز به دلیل حجم انتقاد ها پس از دیدار برابر اسپانیا با چشمانی گریان مدعی شده بود مردم ایران قدرنشناس هستند و درخشش هایش را فراموش کرده اند تا در آن مقطع عدم حرفه ای گری خود را عملا به تصویر کشیده باشد.

-76529

ماجرا به اینجا ختم نمی شود! او با منتشر کردن ویدئو های گوناگون در فضای مجازی از خود و خانواده اش سعی داشت که نشان دهد اول از هرچیز پدر و مادرش برایش در اولویت هستند که این مسئله جز تصمیمات شخصی او است و نیازی هرگز به رسانه ای کردنش نبود و می توانست در عمل آن را ثابت کند نه با شوآف، چرا که نیازی دیده نمی شد 80 میلیون نفر به زندگی شخصی او سرک بکشند.

-474349

هیچ کس در هیچ زمینه ای توهین به هیچ شخصی اعم از حقوقی و حقیقی را نمی پذیرد و این مسئله از نگاه ما کاملا رد شده است! اما چرا سردار خانواده خود را سپر خشم منتقدین می کند تا با مظلوم نمایی بتواند جایگاهش را پس بگیرد؟ این رفتار به هیچ عنوان حرفه ای نیست و افکار کوچک او را به ما القا نمی کند!

-877788

از این عجیب تر اینکه هنوز هم در صدا و سیما بحث آزمون داغ است و دائما از او صحبت به میان می آید! از او می خواهند که سریعا به تیم ملی بازگردد و در حال ساخت تصویری قهرمان گونه در اذهان عمومی دارند، در حالی که یک دهم این برخورد ها برای رضا قوچان نژاد و خداحافظی اش صورت نگرفت، پسری که تمام هستی خود را برای ایران گذاشت و بلیط جام جهانی 2014 برزیل را در جیبمان گذاشت!

-982483

راز این حجم از حمایت برای سردار آزمون چیست؟ رضا قوچان نژاد نیز حداقل چندین برابر آزمون برای پیراهن ایران عرق ریخته بود، آیا او سزاوار احترام های بیشتر نیست؟ گاهی اینگونه گمراه می شویم که گویی آنها سردار را با گوچی اشتباه گرفته اند و از او چیزی مشاهده می کنند که شاید چشم بصیرت می خواهد!؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. یادمان نرود با گل های همین سردار ازمون بود که به جام جهانی رفتیم..خوب نیست خودمان را به فراموشی بزنیم!

    2
    4
  2. کدام گلها ؟ ایشان یک یا دو گل کلا زده بود که به گل قوچان نمی رسد تو این مدت هم فقط تو زمین راه می رفت

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا