خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فیفا برای هر “بازی دیدن” مارادونا چقدر هزینه می‌کند؟

یفا برای هر “بازی دیدن “مارادونا بیش از ۱۱ هزار یورو هزینه می‌کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، دیگو آرماندو مارادونا در روسیه به سر می‌برد و بازی‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین را در جام جهانی ۲۰۱۸ از نزدیک تماشا می‌کند. فیفا برای این که ستاره پیشین آرژانتین این بازی‌ها را از ورزشگاه نگاه کند، یازده هزار و ۳۰۰ یورو برای هر دیدار هزینه می‌کند.

جیانی اینفانتینو گروهی از ستارگان پیشین فوتبال را به روسیه دعوت کرده است تا در این بازی‌ها حضور پیدا کنند. در این گروه رونالدو نازاریو، ساموئل اتوئو، ایکر کاسیاس، کارلس پویول و ژاوی ارناندس حضور دارند. با این حال هیچ یک از آن‌ها به اندازه مارادونا برای فیفا هزینه بر نیستند.

فیفا هزینه سفر، اقامت، غذا و دیگر مسائل را برای این ستارگان می‌پردازد. برخی از آن‌ها حتی یک بازی را از دست نمی‌دهند که مارادونا جزو آن‌هاست. این ستارگان در روسیه حضور دارند تا لحظات فراموش نشدنی جام جهانی را به یاد بیاورد. هر یک از این بازیکنان می‌توانند با شبکه‌های مختلف نیز همکاری کنند. به عنوان مثال مارادونا برای برنامه “De la Mano del Diez” شبکه تله‌سور ونزوئلا صحبت می‌کند.

فیفا از مارادونا خواسته است تا رفتار محترمانه‌تری داشته باشد. خوشحالی او پس از گل پیروزی آرژانتین مقابل نیجریه عجیب بود.

این درخواست فیفا به این خاطر است که او جایگاه خاصی در تاریخ فوتبال آرژانتین دارد و بخشی از تاریخ فوتبال جهان است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا