خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده‌ی دلواپس: مردم را با دلار ۱۰هزار تومانی و سکه ۳میلیون تومانی رها کرده‌ایم

یکی از نمایندگان دلواپس مجلس مدعی شد: مردم را با دلار ۱۰ هزار تومانی و سکه سه میلیون تومانی رها کرده‌ایم و بعد هم می‌گوییم چیزی نگویند، خب این که نمی‌شود. بالاخره باید با مردم گفت‌وگو کرد.

سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره ابعاد سیاسی و اقتصادی ناآرامی‌های دیروز تهران گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد که این مشکلات اقتصادی واقعا غیرقابل تحمل است. اما در این اعتراضات که ممکن است بخشی از آن هم اعتراضات به حقی باشد، بالاخره معاندین و دشمنان ورود پیدا می‌کنند و سازماندهی می‌کنند و سعی می‌کنند از این اعتراضات بهره‌برداری کنند. بنابراین در عین حال که ممکن است بعضی از اعتراضات به حق باشد باید مراقبت کنیم که دشمنان ما بهره‌برداری نکنند.

وی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر تهران، تاکید کرد: قطعا لایه اول حضور کاسب و مغازه‌دار و راننده هستند اما فقط ای‌نها نیستند چرا که ما کار امنیتی کردیم و آشنایی داریم و به محض اینکه اعتراض به‌حقی به وجود می‌آید، لایه‌های ضدانقلاب و معاند شکل می‌گیرد و سعی می‌کنند که هدایت‌گری کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی خاطرنشان کرد: اگر شرایط اقتصادی بهبود پیدا کند، کسی اعتراض نمی‌کند. باید شرایط اقتصادی اصلاح شود. دولت اول باید با مردم حرف بزند و توچال نرود. لتیان نرود. ما دیدیم که در این دو هفته گذشته یک هفته لتیان بوده و یک هفته هم توچال بوده است. اینجاها نرود. با مردم صحبت کند. بگوید شرایط اینچنین است و ما باید اینچنین حرکت کنیم. وزرا با مردم صحبت کنند. مردم را با دلار ۱۰ هزار تومانی و سکه سه میلیون تومانی رها کرده‌ایم و بعد هم می‌گوییم چیزی نگویند، خب این نمی‌شود. بالاخره باید با مردم گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه موضوع را نباید سیاسی کرد، گفت: به صورت جریانی هم نباید با این موضوعات برخورد کرد. باید گفته شود که واقعیت اقتصاد این است و ما باید این کارها را انجام دهیم. با مردم صحبت نمی‌کنند، پاسخگوی مسائل مردم نیستند بعد هم به مردم می‌گویند چرا اعتراض می‌کنید.

نقوی حسینی در پاسخ به این سوال که دولت می‌گوید برخی چوب لای چرخ نظام اجرایی و دولت می‌کنند، گفت: بگویند FATF اینقدر اثر داشته، تحریم‌ها اینقدر اثر داشته، چوب‌هایی که لای چرخ کرده‌اند، این چوب‌ها است و اینقدر اثر داشته و برای مردم توضیح بدهند. مردم را در نا آگاهی رها می‌کنیم بعد می‌خواهیم مردم خودشان بفهمند. چه چیز را بفهمند؟

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع ارز گفت:‌چه کسی ارز تولید می‌کند؟ دولت، چه کسی ارز دریافت می‌کند؟ دولت، چه کسی هزینه می‌کند؟ دولت، مگر نفر سومی این وسط هست؟

وی در پاسخ به این سوال که دولت مدعی است که برخی نهادها و نظامیان دارند بازار را هدایت می‌کنند، گفت: بیایند و اعلام کنند دستگاه‌های نظامی که همه‌شان تحریم هستند، بیایند و اعلام بکنند. واقعا اینگونه نیست کار اینطوری نمی‌شود ما ناراحت این هستیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا