خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برشی از خاطرات هاشمی درباره قتل های زنجیره ای

پایگاه خبری چند ثانیه نوشت: آقای [روح‌الله] حسینیان، [رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی] آمد. کلافه است، از فشاری که به خاطر اظهارات اخیرش در مورد سعید امامی، بر او وارد می‌شود و گله داشت از برخی که ارزش‌کار او را قدر نمی دانند و برخورد منفی می کنند.

عقیده دارد که قتل‌ها برای بدنام کردن رهبری در مقابل آقای خاتمی شروع شده و از قول آقای [محمد] نیازی، [رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح]، نقل کردکه آقای [مصطفی] کاظمی (موسوی)، در بازجویی گفته است که ما برای تضعیف رهبری، از طریق متهم کردن ایشان، اقدام به قتل کرده‌ایم و گفته است، نه آقای خاتمی، بنی صدر است و نه آقای خامنه‌ای، امام خمینی است که مسأله بنی صدر تکرار شود. گفت، همین جمله را در رابطه با مسأله دیگری از آقای [محمدعلی] ابطحی، رییس دفتر آقای خاتمی، از خودش شنیده و به رهبری هم گزارش داده است.

گله داشت که در این مسأله [قتل‌های زنجیره‌ای]، چرا اقدام او را محکوم کرده‌اند. گفت، تأکید به خارجی بودن عاملان قتل‌ها، باعث شده که اطلاعات و دادگاه، برای اثبات این حرف، تلاش بیهوده و مضر بکنند و باعث بدنامی و ضعف وزارت اطلاعات و دادن نسبت‌های ناروا بشوند؛ فشار زیاد به متهمان بیاورند و به خصوص که دوباره از نیروهای چپی انتخاب شده‌اند، به خاطر اینکه خواسته‌اند اعتماد آقای خاتمی جلب شود. از من خواست دخالت کنم و مشکل را حل کنم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا