خرید تور تابستان ایران بوم گردی

استاندار خوزستان بعدازظهر یکشنبه: اوضاع آرام است

استاندار خوزستان در توضیح وضعیت امروز (یکشنبه 10 تیرماه) خوزستان گفت: اوضاع آرام است و وضعیت آب هم دو روز است که بهتر از قبل است و تا 15 تیر مشکل آب رفع خواهد شد.

غلامرضا شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز، در تشریح وضعیت امروز خوزستان، گفت: الان مشکل خاصی وجود ندارد، از ابتدا هم مشکل خاصی نبوده؛ در خرمشهر یک اعتراضاتی به مساله‌ی آب بود که آن هم مدیریت شد. بعضی در این میان خواستند از این مساله به نفع خود سوء استفاده کنند که با آنها برخورد شد.

وی افزود: همانطور که گفتم مساله، اعتراض به وضعیت آب بود که الان دو روز است که اوضاع آب بهتر از قبل است و انشالله از 15 تیر هم کامل این مشکل برطرف می‌شود.

«انتقال آب با تانکر نیاز مردم را تامین نمی‌کند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شنیده ام در اعتراضات دی ماه بیش از 60 درصد دستگیرشدگان دارای شغل بودند , یعنی اعتراضات فعلی کشور بیشتر از اینکه جنبه اقتصادی و سیاسی داشته باشد جنبه اجتماعی دارد. [بعضی ها] در همه این سالها جوانان قدیم و جدید را به بهانه های [مختلف] , محدودیتهای بی موردی را بوجود آورد و با سرک کشیدن در زندگی مردم و به بهانه امر به معروف و نهی از منکر شخصیت افراد زیادی را خورد کرد , حال این افراد که ناراضی از این اتفاقات بودند حالا که در این مقطع حساس تر از حساسهای کنونی قبل , نیاز به آنان دارد , حال که کمک نمیکنند هیچ , به به هر بهانه ای دارن مطالبات را مطرح و عقده های جمع شده چند ساله را تخلیه میکنند.
    نظام باید یقه افرادی را بچسبد که دین و نظام را مبنای سوء استفاده ها کردند و بی لیاقتی خودشان را پشت اسلام و نظام در خطر هست قایم کردند.. [بعضی ها] باید بپذیرند بخش زیادی از جامعه در نحوه زندگی مثل آنان فکر نمیکند و به دنبال فضای بازتری هستند. ما سرمایه های خودمان را چون مثل ما فکر نمیکردند مفت فروختیم. وقتی یک کنسرت در یک شهری مجاز و در شهر دیگر بخاطر قدرت نمائی امام جمعه غیر مجاز میشود و وقتی معترض میشدند میگفتند کنسرت در اولویت نیست و به اقتصاد بپردازید و این را سوسول بازی میدانستند , در صورتیکه انسان علاوه بر غذای جسم به غذای روح هم نیاز دارد , حال یکی ترجیح میدهد در دعای کمیل شرکت کند و دیگری در کنسرت.. همچنین در موضوع پوشش و نحوه زندگی , غرور بسیاری از افراد را خورد کردند. حالا بیاین و این عقده ها را جمع کنید.

  2. بله جناب دکتر شريعتي، حتما از ابتدا هم مشکل خاصی نبوده؛ چرا که مشکلات و مصائب مردم، اساسا مشکل نيست و اهميتي ندارد. لذا فرمايش شما کاملا صحيح است. و صدالبته طبق معمول سياست ها، عده اي بودند که در این میان خواستند از این مساله به نفع خود سوء استفاده کنند که با آنها برخورد شد. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا