خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور رییس قوه قضاییه درباره‌ی ارز و سکه

معاون اول قوه قضاییه اعلام کرد: ریاست قوه قضاییه به دادستان کل کشور، همه دادستان‌ها به خصوص دادستان تهران دستور دادند که با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی، مسئله ارز و سکه را رصد، پیگیری و تعقیب و افراد را شناسایی کرده و حتما در این خصوص دولت را کمک کنند.

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی به بررسی بحث تلاطم ارز و سکه اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت، تلاطمی بود که در چند هفته اخیر در مورد بحث ارز و سکه در جامعه مطرح شده است که ریاست قوه قضاییه قبلا در این زمینه دستور داده بودند و امروز در مورد آن تاکید کردند.

وی افزود: بر این اساس بازرسی کل کشور، دادستان کل کشور و دادستان تهران به اقداماتی که در این خصوص داشته‌اند، اشاره کرده و جمع بندی صورت گرفت و ریاست قوه قضاییه به دادستان کل کشور و همه دادستان‌ها به خصوص دادستان تهران دستور دادند که با کمک نیروهای امنیتی و انتظامی، حتما مسئله ارز و سکه و مسایلی که بخشی از آن کار افراد متخلف است، را رصد، پیگیری و تعقیب و افراد را شناسایی کرده و حتما در این خصوص دولت را کمک کنند.

‎ محسنی اژه‌ای تصریح کرد: مسئله بعد، بحث کسانی است که ارز چهارهزار و دویست تومانی برای واردات کالاهای مورد نظر دولت دریافت کرده اند و احیانا در این زمینه تخلفاتی صورت گرفته است که اخیرا هم لیستی منتشر شده که بازرسی کل کشور در این زمینه گزارشی داد و دادستان کل کشور هم صحبتی داشت و برخی اعضای دیگر در خصوص این موضوع به تفصیل صحبت‌هایی داشتند و در این رابطه جمع بندی شد.

‎وی تاکید کرد: ریاست قوه قضاییه به بازرسی کل کشور و دادستان کل کشور دستور دادند که در اسرع وقت و حداکثر ظرف چند روز آینده گزارش خودشان را مستندا و به صورت مبسوط برای دادستان تهران ارسال کنند.

‎معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: به دادستان تهران نیز دستور داده شد که با اختصاص بازپرس ویژه‌ای، موضوعات را تعقیب کند و با هرکسی که در هر رده و مقامی تخلفی به ضرر مردم و منافع و مصالح کشور کرده است، بدون هیچگونه اغماضی برخورد و تعقیب مناسب صورت گیرد.

‎انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا