خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ صادق زیباکلام به مدیر مسوول روزنامه‌ی کیهان

پاسخ صادق زیباکلام به حسین شریعتمداری، مدیر مسوول روزنامه‌ی کیهان در پی می‌آید:

«حضرت حاج حسین شریعتمداری

با سلام. در شماره ۷تیرماه اتهام جدیدی به بنده نسبت داده‌اید که شاهکار است. خلاصه‌اش آن است که بحران اقتصادی موجود به‌واسطه توصیه‌های ۵سال پیش بنده(و سایر مزدوران) به آقای روحانی است که به جای اتخاذ یک سیاست اقتصادی انقلابی از در سازش با کدخدا دربیاید که حاصل آن شد بحران اقتصادی که کشور را در خود فرو برده.

جناب شریعتمداری بزرگوار! بحران اقتصادی فعلی محصول تلاش در مصالحه با آمریکا نیست، حاصل سیاست‌های انقلابی جنابعالی و همفکرانتان است. حاصل چهل سال اصرار بر دشمنی با آمریکا، نابودی اسرائیل و صدور انقلاب و محصول ریختن داروندار کشور به چاه ویل هسته‌ای است. ۵سال پیش که دلواپسانه بر مذاکرات هسته‌ای می‌تاختید، از جنابتان پرسیدم میلیاردها دلار که مستقیم و غیرمستقیم(به‌واسطه تحریم‌ها) به‌پای بت هسته‌ای ریخته شده کدام فایده را برای توسعه اقتصادی کشور در برداشته؟ هزینه‌های هنگفتی که باید صرف تأمین آب، بهداشت، آموزش‌وپرورش، حمل‌ونقل، محیط‌زیست می‌شد به چاه ویل هسته‌ای ریخته شد، چه نفعی برای کشور به بار آورده؟ حاصل آن پرسش شد محکومیت بنده در دادگاه انقلاب به اتهام «نشر اکاذیب»، «تبلیغ علیه نظام» و «تشویش اذهان عمومی».

بعد از برجام نیز هر تیغ و تیشه‌ای که به دستتان رسید بر سر راه آن انداختید تا مبادا آن مصالحه تاریخی با آمریکا، آسیبی بر دیوار بلند دشمنی با آمریکا وارد کند.۱۳آبان بعد از برجام را سعی کردید باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کنید، پرچم‌های بیشتری را لگدمال و به آتش کشیدید و موشک‌های بیشتری را به نمایش گذاردید تا مبادا کسی گمان کند که ایران انقلابی ذره‌ای در دشمنی‌اش با آمریکای جهان‌خوار و رسالت تاریخی‌اش در نابودی اسراییل کوتاه آمده است. حال یقه بنده را گرفته‌اید که توصیه‌های امثال من در سازش با آمریکا موجبات دلار ده‌هزارتومانی شده!

جناب شریعتمداری! توصیه بنده اقتصادهای مالزی، برزیل، هند، اندونزی را به بار آورده. توصیه بنده ترکیه را ایجاد کرده که بدون یک بشکه نفت و یک کپسول گاز به ۱۵۰میلیارد دلار صادرات و ۴۰میلیون توریست در سال رسیده است. کشورهایی که چهل سال پیش، عقب‌تر یا هم‌تراز با ما بودند، امروز در پرتو اقتصاد آزاد آدام اسمیت جهش اقتصادی کرده‌اند و ما همچنان در اقتصاد فاسد و ناکارآمد دولتی دست‌وپا می‌زنیم.

توصیه بنده پرسشی بود که پنج سال پیش از آقای دکتر عباس عراقچی نمودم: «اگر سال‌ها بعد نوه‌تان از شما بپرسد پدربزرگ آن‌همه پولی را که شما خرج هسته‌ای کردید، اگر خرج آب مملکت می‌شد، آیا مردم ایران امروز خوشبخت‌تر نمی‌بودند، چه پاسخی می‌دهید؟»»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نه خیر اتفاقا مشکلات کشور از گور شما کدخدا پرست ها و اسراییل پرست ها بوجود آمده است شما بزدلای وطن فروش و نوکر آمریکا و اسراییل باعث و بانی مشکلات کشور هستید،شماها با همدستی اربابانتون در غرب مشکلات را بوجود آوردند و بدانید که اربابانتون هیچ غلطی نتوانستند انجام بدن شما که اندازه سگشون هم به حساب نمیآیید،،مرگ بر آمریکا،اسراییل و مزدوران بی وجود داخلی

    3
    25
    1. جناب آقای زیبا کلام واقعا اه شما بعید است که مغالطه کاری کنید. اقتصاد ایران به خاطر 5 سال وقتی که دولت مورد حمایت شما در برجام گذاشت و به داخل توجه نکرد به این روز افتاده است. کشور ترکیه هیچ وقت آب خوردن ود را به برجام و آمریکا گره نزد که شماها اینکار را کردید. روحیه انقلابی باعث شده است که امروز ما در بحث موشکی جزو اول هایی دنیا هستیم و نه تفکرات غرب زده امثال شما. بهتر است در اظهار نظرتان بیشتر واقعیت را بگید نه از روی هوا و هوس صحبت کنید.

      3
      4
    2. تا چند سال آينده از آب خبري نيست اونوقتي كه بايد بيست ليتري به دست كاسه گدايي به دست بگيري و تو كشوري با اين همه سرمايه نگاهت به غرب باشه بگو زشت كلام

      2
      3
  2. اینم از دکتر علوم سیاسی ما که همواره درصدد ضربه زدن به منافع کشور است. اعتماد به غرب بعد 6 سال شماها را مگه بیدار نکرده است.

    1
    6
    1. کدام واقعیت را اینکه باید گدای کشوری باشیم که هواپیمای مسافربری مارادرهوامنفجرمیکند یا اینکه دست بوس کشوری باشیم که دانشمندان مارامقابل زن و فرزندانش به شهادت میرساند آیاکسی که ازشکست تیم های ملی اش در مسابقات ورزشی کیف میکند میتوان گفت ایران و ایرانی رادوست دارد تاازاودفاع کنیم هیهات ازکوته فکری

      1
      2
  3. سلام آقای زیبا کلام وای به حال دانشجویانی که که پیروتوباشند چون گدا پروری راخوب تعلیم میدهی راستی زمستان تمام شد ساخت دهکده ات درچه مرحله ای است خبرازمردم کرمانشاه داری؟

    1
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا