خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آسمان تیره‌ی علوم پزشکی شیراز

متن یادداشت رسیده به انصاف نیوز درباره‌ی وضعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی می‌آید:

یکی از مطالبات کارمندان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی و جریان حامی دولت در استان فارس تغییر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود. یک برررسی ساده در گزارش‌های مربوط به این دانشگاه که در رسانه‌های محلی و کشوری در طول چند سال گذشته منتشر شده، تایید کننده‌ی این موضوع خواهد بود.

عمده نقدهایی که به مدیریت سابق دانشگاه مطرح می‌شد بیشتر از آنکه مربوط به امور جاری و اجرایی باشد مربوط به فضای شبه امنیتی و عجیب! حاکم بر دانشگاه علوم پزشکی شیراز بود. این فضای احتمالا منحصر بفرد در کل کشور، حاصل حاشیه‌ی امن و دیدگاه خاص حاکم بر دستگاه‌های نظارتی دانشگاه بوده. عدم تغییر در مدیریت این دستگاه‌ها، عملا بهبودی در رویکرد دانشگاه در ارائه‌ی چهره‌ی مهربان نظام اسلامی، که باید سرلوحه‌ی همگان باشد را نشان نمی‌دهد.

علاوه بر این گردش مدیران یکی از برکات نظام اسلامی و مردم سالاری است، خوب است رییس فعلی دانشگاه بداند که به عنوان نمونه مدیر هسته‌ی گزینش این دانشگاه مدت طولانی است که در این قسمت مشغول به فعالیت است، کاش مدیریت فعلی دانشگاه اجازه دهد مدیران دیگری هم در این حوزه مشغول به خدمت شوند، شاید در جلب رضایت عمومی و تحقق اهداف مورد نظر مردم و دولت موفق‌تر عمل کنند.

جالب اینجاست ایشان و دو معاون محترمشان در هیات پنچ نفره‌ی تجدید نظر گزینش دانشگاه نیز حضور دارند. یعنی اگر فردی در مرحله‌ی بدوی به هر دلیلی تایید صلاحیت نشد مجددا در مرحله‌ی تجدید نظر همین دوستان باید نسبت به او اعلام نظر کنند.

می‌طلبد ریس فعلی دانشگاه که به صداقت و صفا مشهور است، نسبت به تغییر این فضا اهتمام بورزد تا آسمان علوم پزشکی شیراز کمی آبی‌تر شود. من از مفصل این نکته مجملی گفتم / تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یکی از بهترین مراکز اموزش پزشکی کشور به چه حال وروزی افتاده وبه چه کسانی سپرده شده این سقوط علمی را نهایتی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا