خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حداقل پاداش به ستارگان ایران، از خدمت سربازی معافشان کنید!

جمعی از بازیکنان تیم ملی ایران که هنوز تکلیف خدمت سربازی‌شان مشخص نشده است، از فدراسیون فوتبال درخواست معافیت کردند.

ورزش 11 –  هنوز سرنوشت مهرداد پولادی در هاله‌ای از ابهام است، ستاره ایران در جام جهانی 2014 برزیل چه شد؟ کسی می‌داند آینده او و آرزوهایش چه شد؟ پسری که با سوپر نمایش خود توانسته بود خیلی‌ها را متحیر کند به‌واسطه لج‌بازی و کشمکش‌های فدراسیون فوتبال و سازمان نظام وظیفه امروز همان رویاها را دارد؟

یکی از معضلات فوتبال ایران همواره سربازی بازیکنان ملی‌پوش و ستارگان آن بوده است! چرا که در اوج شکوفایی آنها باید به اجبار خود را از سطح اول فوتبال دور کنند و در محدود باشگاه‌های نظامی که در حال حاضر در لیگ‌های دسته پایین‌تر تجمع کرده‌اند 2 سال از بهترین بازه زمانی طلایی خود را بگذرانند و کسی هرگز به حال بد این شرایط حتی فکر هم نکرده است!

-828724

زمانی که آنها می‌درخشند، برچسب قهرمان ملی بر رویشان می‌زنیم و پوستر‌هایشان را در سرتاسر شهر نصب می‌کنیم، اما هنگامی که بابت کوچک‌ترین خواسته‌ای از مسئولین ذیربط درخواست یاری می‌کنند، با برخورد‌های قاطع و تند روبرو می‌شوند! نه به آن شوری و نه این بی‌نمکی!

-607473

یک لحظه خودتان را به جای آنها بگذارید؛ در طلایی‌ترین فرصت ممکن برای شغل حرفه‌ای‌تان، مجبورید که دست رد به سینه بخت و اقبال بزنید، چه حسی خواهید داشت؟ همان علیرضا بیرانوندی که دنیا را شگفت‌زده کرد و با مهار پنالتی کریستیانو رونالدو ایران را منفجر کرد، فقط برای همان صحنه‌ها خوب است؟ آیا نمی‌خواهیم ترقی استعدادهایی چون او را در سطح بین‌المللی بیشتر ببینم؟ با به سربازی فرستادنشان جز شلوغ‌تر کردن صف‌های صبحگاهی چه سودی نصیبمان می‌شود؟ اگر سنگ منافع ملی را به سینه می‌زنیم، طبق همین شعار بهتر نیست که نمایندگان بزرگی در سطح بین‌المللی داشته باشیم؟

-863645

مهرداد پولادی یکی از قربانیان این سلیقه‌ها بود، او هرگز به ایران بازنگشت تا فوتبال حرفه‌ای‌اش هم آرام آرام بمیرد و ستاره دیروز جام جهانی 2014، امروز یک تحت پیگرد سازمان نظام وظیفه در خارج از کشور باشد!

آیا راهی بهتر وجود نداشت؟ آیا می‌خواهیم علیرضا جهانبخش، علیرضا بیرانوند، سعید عزت‌الهی، مهدی ترابی و سردار آزمون به این سرنوشت مبتلا شوند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا