خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسکاری نماینده‌ی دلواپس و ترامپ!

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا در توییتی با سوء استفاده از اظهارات تایید نشده یکی از نمایندگان دلواپس مجلس در مورد اعطای حق شهروندی به شماری از ایرانیان طی مذاکرات هسته ای به دولت اوباما تاخت.

به گزارش ایرنا ترامپ روز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تازه معلوم شد که دولت اوباما در جریان مذاکرات افتضاح هسته ای ایران، به دو هزار و 500 ایرانی از جمله مقام های دولتی، حق شهروندی اعطا کرده است. این تعداد، چقدر بزرگ و بد است.

شبکه تلویزیونی تندرو فاکس نیوز آمریکا نیز پیش از توییت ترامپ، با اشاره به سخنان حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با یکی از روزنامه های ایران گزارش داد که دولت اوباما در طول مذاکرات هسته ای با ایران، به دو هزار و 500 ایرانی از جمله اعضای خانواده مقام های دولتی، حق شهروندی داده است.

فاکس نیوز گزارش داد هر چند این نماینده مجلس ایران به اسم فرد خاصی اشاره ای نکرده، اما گفته است چند تن از فرزندان مقام های فعلی و قبلی ایران در آمریکا زندگی می کنند.

این در حالی است که سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در مورد اظهارات نماینده مجلس ایران گفته است: بنا نیست در مورد سخنان هر مقام ایرانی، اظهارنظر کنیم.

فاکس نیوز گزارش داد که وزارت امنیت داخلی آمریکا از اظهارنظر در مورد این مساله خودداری کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. چه اتحادعجیبی…….همیشه ارتجاع زمینه نفوذ استعماربوده است وحالا جاده صاف کن تمنیات امریکایی ها…..

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا