خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا حسام نواب صفوی کلاهبرداری کرده است؟ + ویدیو مصاحبه شاهین صمدپور با فاطمه عسکری

سایت برترین‌ها نوشت: حسام نواب‌صفوی از شاهین صمدپور، خبرنگار معروف شکایت کرد. 

داستان این شکایت مربوط به مصاحبه‌ای می‌شود که شاهین صمدپور در اینستاگرام خود منتشر کرد. این مصاحبه با دختری بود که بیماری تومور مغزی داشت، او در گفت و گو با شاهین صمدپور عنوان کرد که یک بازیگر با کلاهبرداری خانه او را از چنگش در آورده است. بعد از انتشار این مصاحبه بسیاری از کاربران حدس زدند که آن بازیگر حسام نواب‌صفوی است.

دعوای دو چهره مشهور ایرانی به دادگاه رسید
دعوای دو چهره مشهور ایرانی به دادگاه رسید

شهرآرا نیوز در بهمن 1400 نوشت:

شهرآرا نیوز، فاطمه عسکری متولد ۱۳۶۳ برای اولین بار به دلیل شکایتش از حسام نواب صفوی توسط شاهین صمدپور (فعال رسانه‌ای) مطرح شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

فاطمه عسکری سال‌های سال به دلایلی شاکی چهره معروف سینما و تلویزیون و البته وکیل دادگستری، یعنی حسام نواب صفوی بود. این بانوی متولد ۱۳۶۳ برای اولین بار به دلیل شکایتش از حسام نواب صفوی توسط شاهین صمدپور(فعال رسانه‌ای و خبرنگار اجتماعی) مطرح شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

حالا بار دیگر شاهین صمدپوربا انتشار پستی درباره او در در اینستاگرام خود خبر درگذشت خانم عسکری را در سن ۳۷ سالگی اعلام کرد و از دنبال کنندگانش به خاطر پیشنهاد کمک مالی برای درمان این بانوی مبتلا به سرطان تشکر کرد

دلیل شکایت فاطمه عسکری از حسام نواب صفوی چه بود؟

فاطمه عسکری عاشق بازیگری بود و سر همین کلاس های بازیگری با بازیگر معروف زمانی که تنها ۲۳ ساله بود آشنا شد و همین آشنایی بود که زندگی‌اش را زیرو رو کرد. او در زمان حیاتش مدعی سواستفاده نواب‌صفوی از او شده بود.

مصطفی عسکری، برادر این زن ادعا می کرد در ایزدشهر ویلایی داشتند که به نام خواهرش بود و حسام نواب صفوی با فریب فاطمه عسکری این ملک را به نام خود کرد و علاوه بر آن، یک پیانوی یاماها، چندین گوشی موبایل و مبالغ هنگفتی هم از او گرفت.

برادر فاطمه عسکری می گفت نواب صفوی خواهرش را هیچ وقت به پارک و میهمانی نمی‌‌برد و آن‌ها همیشه به خانه‌ خانواده عسکری می‌‌رفتند که مادرشان هم در جریان بود.

اردیبهشت سال جاری بود که خبر معلق شدن پروانه وکالت حسام نواب صفوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، به دلیل داشتن شاکی خصوصی منتشر شد.

واکنش حسام نواب صفوی به شکایت فاطمه عسکری

در آن زمان حسام نواب صفوی در اینستاگرام خود در واکنش به این خبر واکنش نوشت:

متأسفانه در شرایطى که بنده در بستر بیمارى هستم شایعات و اکاذیبى پخش شده است. سال‌هاست در مورد آن سکوت کردم تا خانواده‌اى را که سوداى شهرت و منفعت‌طلبى دارند به خواسته‌شان نرسانم.

اما سکوت در این شرایط خیانت است. به عنوان نمونه پنج مورد از اتهامات واهى که توسط این اشخاص به بنده نسبت داده شده را منتشر می‌کنم. این تنها بخش کوچکى از ۱۱ سال آزار من در قالب شکایت است؛ که مهم‌ترین آن‌ها ادعاى کلاهبردارى بوده و این افراد که در محاکم نتوانستند ادعاهاى واهى خود را که صرفا جهت آزار بنده و اخاذى مطرح می‌کردند ثابت کنند. چنان که تأیید فرد مذکور در اینکه حتى با بنده به یک رستوران و پارک هم نرفته را در پست می‌توانید ببینید.

امروز در فضاى مجازى با حمایت شخصى موج‌سوار و دروغگو که پشیزى براى آبروى بنده ارزش قائل نشده و حتى حاضر به شنیدن حرف‌ها و دیدن آرا نبوده.

آبروى بنده را نشانه گرفته‌اند تا با تحت فشار قراردادن من به خواسته‌شان تن در دهم.

بدین وسیله بنده صراحتا از بزه‌هاى انتسابى اعلام برائت می‌کنم. در فرصتى که حال مساعدترى داشته باشم مفصلا با شما مردم صحبت خواهم کرد. اما اجازه ندهید با کلاهبردار نشان‌دادن بنده شما را فریب دهند یا از این طریق از شما پولى دریافت کنند.

پست اینستاگرامی برادر فاطمه عسکری پس از درگذشت خواهرش

فاطمه ۶ سال درگیر بیمای تومور مغزی بود و دیگر حتی توان تکلم هم نداشت. کل بدنش از کار افتاده بود و حالش وخیم بود که در نهایت ۲۳ تیر ۱۴۰۰ درگذشت.

مصطفی عسکری برادر فاطمه درباره فوت خواهرش در صفحه اینستاگرامش نوشت: خواهر گلم، راحت و آسوده بخواب عزیزم

دیگه نه بدی می‌بینی نه نامردی

تو تا همیشه تو قلب من هستی عزیییزم

مطمئن باش کارهاتو قوی تر از قبل ادامه می‌دم و خبر خوب برات می‌آرم

من می‌دونم منتظر چه خبری هستی و همیشه ازم می‌خواستی مطمئن باش مطمئن باش خبر خوبشو برات می‌آرم عشقم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا