خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای درگیری لفظی کاستا و هیرو به خاطر پنالتی زدن کوکه مقابل روسیه

کی رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده است که سرمربی و مهاجم تیم ملی این کشور در خصوص انتخاب پنالتی‌زن‌های لاروخا مقابل روسیه اختلاف نظر داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه دپورتس کواتروی اسپانیا روایت جالبی درباره پشت صحنه ضربات پنالتی بازی یکشنبه شب تیم‌های ملی اسپانیا و روسیه دارد و از بروز یک اختلاف میان دیه‌گو کاستا و فرناندو هیرو بر سر پنالتی زدن کوکه پرده برداشته است.

طبق ادعای این شبکه زمانی که هیرو پنالتی‌‌زن‌های تیمش را انتخاب می‌کرد، دیه‌گو کاستایی که به خاطر تعویض شدنش قادر به زدن پنالتی نبود، با فرناندو هیرو، سرخیو راموس و دنی کاروخال در خصوص انتخاب پنالتی‌زن‌های تیم وارد بحث شد و زمانی که فهمید هیرو هم‌‌تیمی او در اتلتیکومادرید، کوکه را هم در فهرست قرار داده است، مخالفت و اعتراضش را نشان داد.

دپورتس کواترو مدعی شده زمانی تنش در اردوی ماتادورها آغاز شد که هیرو گفت: «کوکه گزینه خوبی است» و کاستا از او پرسید: «خوب است؟» و ژستی گرفت که نشان‌دهنده اعتقاد نداشتن او به حرف سرمربی‌اش است. در همان حین کوکه که شاهد بحث کاستا و هیرو بود، یک بطری آب را به شدت به زمین کوباند تا نارضایتی خود را از حرف هم‌تیمی‌اش نشان دهد. در ادامه راموس از هافبک اتلتیکومادرید می‌پرسد که آیا می‌خواهد پنالتی بزند و کوکه هم با لحنی تند و پرخاش‌گونه می‌گوید: «بله، بله.»

کوکه پشت ضربه ایستاد و اولین بازیکن اسپانیا بود که با هدر دادن پنالتی‌اش مسبب شکست 4 بر3 ماتادورها شد. طبق ادعای دپورتس کواترو، بلافاصله پس از آن که کوکه پنالتی‌اش را هدر داد، دیه‌گو کاستا رو به فرناندو هیرو می‌کند و با لحنی تند به او می‌گوید: «به تو گفتم».

پس از کوکه، آیاگو آسپاس هم ضربه پنالتی پنجم اسپانیا را به هدر داد تا به این ترتیب قهرمان جام جهانی 2010 خیلی زود با جام وداع کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا