خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«محل برگزاری نمایشگاه کتاب مناسب نیست»

نویسنده کتاب های كتاب‌های «طنابی از آتش» و «به دنبال پدر» گفت :محل برگزاری نمایشگاه مناسب نیست.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری؛ محمدرضا سرشار درباره این كتاب گفت: داستان این كتاب برگرفته از دشمنی‌های آشكار و پنهان ابولهب و همسر او با پیامبر و دین مبین اسلام است.

سرشار همچنین اظهار داشت: این كتاب قبلا در یكی از انتشاراتی‌ها منتشر شده كه پس از طرح تجمیع آثار نویسندگان شاخص در انتشارات سوره مهر، تصمیم گرفتم این كتاب در سوره مهر منتشر شود.

این نویسنده درباره اثر دیگرش به نام «به دنبال پدر» اظهار داشت: این اثر مربوط به نوشته‌ها و آثار باقی مانده از شهید علیرضا شاهی است. او در سن 19 سالگی برای جمع آوری اطلاعات كتابش به جبهه جنگ می‌رود و در آنجا به شهادت می‌رسد.

سرشار گفت: از این نویسنده شهید كتابی به چاپ نرسید، ولی داستان‌های كوتاه زیادی از او در مجلاتی مانند كیهان بچه‌ها و… چاپ شده بود كه توانستم با جمع‌آوری این داستان‌ها و خاطرات شهید شاهی كتاب «به دنبال پدر» را منتشر كنم.

نویسنده ادامه داد: بعد از چاپ اول كتاب در دهه 80 در انتشارات حوزه هنری، این اثر به فراموشی سپرده شد و تاكنون نایاب بود كه اكنون با پیگیری دوباره من و مكاتبه با سوره مهر به چاپ مجدد رسیده است.

وی افزود: نویسندگان برای شناساندن انقلاب و دفاع مقدس تلاش بسیاری كرده‌اند ولی این آثار گوشه كوچكی از رویداد بزرگ انقلاب و دفاع مقدس است و كار بیشتری نیاز هست تا حق مطلب ادا شود.

وی درباره برگزاری نمایشگاه كتاب گفت: بنده چون از دور نظاره‌گر هستم درباره مسائل فنی و تخصصی نمایشگاه نظری ندارم ولی به اعتقاد من محل برگزاری نمایشگاه مناسب نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا