خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش منفی به «فیلم اعتراف» مائده هژبری

فیلم پخش شده در شبکه‌ی یک صداوسیما از آنچه اعترافات «مائده هژبری» خوانده شده، واکنش‌های مختلف و بیشتر منفی را در توییتر به دنبال داشت.

به گزارش انصاف نیوز، مائده هژبری دختر 17 – 18 ساله‌ای که تصاویر رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذاشت، در این فیلم پخش شده به گریه افتاده و به ویژه همین گریه‌ی او در فیلم اعترافات، باعث واکنش‌های بسیاری شده است.

بخشی از واکنش‌ها هم پرداختن به مائده هژبری را در مقایسه با مسایلی از جمله مفاسد اقتصادی مورد نقد قرار داده‌‎‌اند، از جمله کاربری به نام «رقیه» نوشته است: «از مدیرعامل ثامن‌الحجج و ۱۲ هزار میلیاردش چه خبر؟ جانم؟ مشغول طراحی عملیات دستگیری #مائده_هژبری خطرناک بودن؟ حله. خدا قوت برادران. مطمئنم خیلی‌ها اصلا #مائده_هژبری رو نمی‌شناختن. اما با این دستگیری و پخش اعترافات از تلویزیون همه رفتن دنبال ویدئوهاش. حالا این وسط گناهی هم اگه بوده به واسطه‌ی آقایون بیشتر شده که. خودشون رو هم باید به جرم اشاعه‌ی فحشا بگیرن».

محسن بیات زنجانی هم در این باره نوشته است: «واقعا خروجی پخش کردن اینگونه اعترافات چیست؟ کدام مخاطبی اقناع می‌شود؟ برای چه کسی درس عبرت است اصلا؟ من واقعا مبهوت مانده‌ام از اینکه #صداوسیما واقعا نمی‌فهمد یا تعمدا دنبال تحریک عواطف بخش‌های زیادی از جامعه است!»

مائده هژبری ۱۹ ساله است، نه ۱۷ ساله

واکنش مشاور رییس جمهور به پخش اعترافات مائده هژبری

از جمشید نعوذبالله تا مائده هژبری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. در توییتر که جو مسموم و نظرات حتی زیر صفحه مقام معظم رهبری به‌وفور پیداست چه جماعتی در توییتر فعالیت میکنند.براستی چرا تا صحبت از انحرافات در بخش‌های مختلف حتی فرهنگی ! میشود سریع میگویید اختلاس‌گر را بگیر ! چرا توجیح میکنید؟ ان بجای خود این‌هم همینطور..وقتی یک جوان دختر قوانین مملکت رو در اینستا زیر پا میزاره و زمینه فساد با اون سر وضع کاملا بی‌حجاب و نیمه‌لخت میاد میرقصه باید بفهمه وجب‌به‌وجب این خاک‌ها بر او و امثالش حرامه.ما همون ۹۸.۳ درصدیم که به اسلامی بودن ایران رای دادیم.اجازه نمیدیم عده‌ای با فرهنگ کاملا بی‌دینی‌شون جوانان رو بدر کنن از مسیر حق.هرچند که تا الان هم کم بدر نشدن با این وضع فجیع اقتصاد و فرهنگی ! انصاف نیوز کمی انصاف داشته باش.فضای مجازی که نظر مردم نیست.ففط عده‌ای معاند دارن حمایت میکنن و تخریب.با پیج‌های میلیونی‌شون.که انشاالله همه‌ی ادمین‌های خطاکار دستگیر بشن و اشک همه‌شونو ببینیم.غلط کردن همه‌شونو بشنویم.

  2. واقعا تلویزیون و نیروهای امنیتی یه مقدار توجه بفرمایند که “واسه همه چیز اعتراف تلویزیونی”نکنند! کمتر [جایی] وجود دارِه که بازۀ اعتراف های تلویزیونیش به این گستردگی است. از آیت الله شریعمتداری تا کیانوری(رهبر حزب توده)تا مائده هژبری!!!!!!!!!!

    12
    2
  3. صدا و سیما تهوع آورده ، صاحبهای صدا و سیما همون مفسدان اقتصادی و اخلاقی هستن

    26
    7
  4. جای تاسف است دزد ،قاچاقچی،معتاد، اختلاسگر، مفسد اقتصادی، به راحتی در کشور جولان میدهند هزاران میلیارد پول مردم بیگناه توسط موسسات مالی واعتباری بالا کشیده میشود ، این صدا وسیمای بی انصاف کوچکترین خبریا برنامه ای در این خصوص تهیه نمیکند حال دختر خانم جوانی به عنوان مجرم جلوی دوربین میارن که دلش میخواد خوشحال باشه دلش میخواد شاد باشه ، کمی انصاف داشته باشید با جوانان با مردم مهربان باشید که این جوانان در شرایط سخت و بحرانی کشور روزی بدرد میخورن .

    13
    4
  5. به نظرم ریشه فساد اخلاقی را در فساد مالی باید جست میشناسم کسی را که اهل شیرینی گرفتن بود و ادعای تقوا و ایمان هم داشت اخر بچه اش به فسادی دچار شد که کسی باورش نمی شد .الولد سر ابیه .
    اما جا دارد به جمله ای از معلم انقلاب مرحوم شریعتی اشاره کنم که می گفت
    من رقص دختران هندی را از نماز پدرم دوست تر دارم زیرا آنها از سر عشق می رقصند ولی پدرم از سر عادت نماز می خواند.

    10
    3
  6. چرا خانوم هژبر را دستگیر کردید مگر ایشان چه کرد بود به غیر از اینکه از خود رقص بگذارد در کجای دین امده است رقص و شادی حرام است که اینجوری برخورد میکنند اگه این کار ها از جمله رقص و……. حرام و بد است چرا جلوی عروسی ها را نمیگیرند و مانند خارج فقط عروسی نمیکنند بعد همه به خانه هایشان بروند

    9
    6
  7. باسلام …باگرفتن این موارد که یک نفر رقصیده در اینستا فیلمش پخش کرده اگر مشکلات مردم این گرونیهای تازه درست شده این دزدیهای که آدمهای گردن کللفت میکنند که بدبخت بیچارها باید جرعش بکیشن که از فقر بیچاره گی مرد خونه شرمنده رن و بچهاش شده کارش به خود کشی رسیده که بعدش خودش از روی پل فلکه پارک مشهد پرت میکنه پاین ودر دستش نامه گذاشته بود که از بی پولی شرمنده زن بچه ام شده بودم کاری دیگه ای نداشتم جز خودکشی اگر دزدیهای این مملکت درست میشه کوه طلا که در سیستان بلوچستان پیدا کردن دیگه ازش خبری نشد دکل نفت خلج فارس پیدا میشه این دختر اعدام کنید که تمام مشکلات این مردم به خاطر این دختر بوده چون هواس همه را به خودش پرت کرده بود و سواستفاده گران به کارهای خودشون رسیده بودن تن تن مواد مخدر از مرزها وارد خاک کشورمان کردن وروز به روز زندگیهای را نابود کردن تمام این بدبختیهای این کشور تقصیر این خانم بوده اعدامش کنید

    10
    2
  8. خداروشکر بالخره کسی پیدا شد جلو این هنجارشکنیارو بگیره. اگه فتا نباشه دو روز دیگه هم جنس بازی هم بعنوتن تفریح میزارن تو شبگه ها. خود کرده را تدبیر نیست. اگه علاقه ب رقص داره مثل بقیه برقصه نیاز نبود فیلم پر کنه عقده گشایی کنه .شایدم دغدغه دیده شدن داره.

    8
    35
  9. این که یک نفر را در تلویزیون بیاوریم و گریه کند، آثار مخرب روانی دارد و همه خواهند گفت چرا دزدها و اختلاس‌گرها را نمی‌آورید؟ این عمل وقتی نتوانسته هیچ احساس همدلی‌ای در مخاطب ایجاد کند و بر عکس در اکثر مخاطبان احساس شدید منفی بوجود آورده، نشان می‌دهد که تهیه‌کنندگان این برنامه‌ها چقدر از واقعیت اجتماعی و نیز کارکرد فضای مجازی پرت هستند و ارتباط سالم و موثری با جامعه ندارند……………. متاسسسسسسسسسسسسسسسسفم

    13
    2
  10. اینکه جلو این رفتارا گرفته بشه خوبه اما انعکاسش تو رسانه ملی تازه برملا کردن اون رفتار بد هست و تاثیر مثبت خاصی نداره .ضمن اینکه پلیس فتا ربطی به ااختلاس و دزدی نداره همه چیو باهم قاطی نکنید. وظیفه فتا چیز دیگه س. اون وظیفه دستگاه قضاس ک جلو اختلاسگرا رو بگیره.

    2
    9
  11. جوونای مملکت به کجا رسیدن…بله وقتی نخبه های مملکت بهشون بها نمیدن شاخ و داف و ناف و هزار کوفت دیگه ای مثل علف هرز میان بالا انوقت با بازداشت میخان جلو اینا رو بگیرن ….به امید روزی که جوانان این مرز و بوم بخصوص زنان و دختران ارزش وجودی خودشونو بهتر دربیابند…یا علی

    6
    4
  12. سلام-شنیدم از حاج آقا شیخ هادی تهرانی در دوره قاجار پرسیدند کدام موسیقی حرام است جواب دادند آن موسیقی که برنج را در دیگ روی زغال بار بگذارند و هنگام برداشتن ته دیگها با کفگیر صدای آن به گوش بچه های گرسنه همسایه ها برسد آری صدای (موسیقی )برخورد کفگیر بر دیگ حرام است – آقا مسائل فرهنگی وعقیدتی با بگیر وببند درست شدنی نیست

    4
    1
    1. ببخشید یک سئوال بی ربط به موضوع .
      منظور شما از آذربایجان و پیرامون در انتظار بهار چیست ؟
      شاید شما از آن پان ترک های وطن فروش تجزیه طلب هستید ؟
      اگر اینطوریه واقعا براتون و برای وطنم متاسفم .

  13. سلام…به کجا میرویم ازین قوم…مگر ما مسلمان و شیعه نیستیم…مگر نه اینکه حضرت علی ع مولا و سرور و ولی همه شیعیان است…مگر نه اینکه ایشان بخاطر خدا و دین در بیشتر موارد سکوت میکردن…درود خدا بر ایشان باد…باید یادآور شویم ما جوانان ایران خودمان بهتر از همه دزدان سر گردنه ارشاد هستیم…مولای ما علی ع زمانی که مالک اشتر را برای حکومت مصر فرستاد حکمی به آن والا مقام دادن که یکی از بندهایش این بود که مبادا زشتی ها و عیب مردم را نمایان کنی که خدا پوشاننده همه عیب هاست…حالا انقدر زورمند شدیم که به راحتی با جنگ خدا میرویم وای بر ابروریزان و وای بر کسانی که تا کم می آورند میگویند مردم گفته اند و خواسته اند …یا حق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا