خرید تور تابستان ایران بوم گردی

3 اشتباه مرگبار دروازه بانان در جام 2018

فرناندو موسلرا با اشتباه مرگبار خود در دیدار روز گذشته برابر فرانسه، حکم شکست اروگوئه را امضا کرد تا به جمع دروازه بانانی اضافه شود که در جام جهانی 2018 اشتباهاتی مرگبار داشته اند.

به گزارش ورزش 11، تیم ملی اروگوئه شب گذشته با اشتباه فاحش فرناندو موسلرا رسما از رقابت های جام جهانی 2018روسیه کنار رفت تا این فرانسه باشد که با هدیه دروازه بانی که قرار بود بهترین جام باشد، راهی مرحله نیمه نهایی شود.

اشتباه موسلرا در دفع توپ باعث شد تا خاطره واکنش کاریوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید زنده شود و واکنش کاریوس با واکنش موسلرا مقایسه شود، هرچند که پیش از او دو دروازه بان دیگر در 2018  اشتباه فاحشی را صورت داده اند!

1_ داوید دخیا

-522229

ضربه کریستیانو رونالدو در دیدار برابر اسپانیا به شکلی وارد دروازه داوید دخیا شد که هیچ کس نمی توانست در مسیر توپ به گل شدن آن فکر کند! اما واکنش فاجعه وار دخیایی که باشگاه های بزرگ برای جذب او سرجنگ با یکدیگر را دارند باعث شد تا توپ با تور سنگر لاروخا آشنا شود.

2_  ویلی کابایرو

-30213

اشتباه مرگبار دروازه بان دوم آرژانتین که  با مصدومیت سرخیو رومرو فرصت بازی در برابر کرواسی پیدا کرد، باعث شد تا تلخ ترین خاطره فوتبالی او در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه رقم بخورد، چرا که او با حرکتی غیر قابل باور فرصت بازگشت به بازی را از آرژانتین گرفت!

3_ فرناندو موسلرا

-971789

موسلرا تا پیش از دیدار برابر فرانسه، به عنوان برترین دروازه بان جام از سوی فیفا معرفی می شد، در دیدار برابر خروس ها، بدترین واکنش ممکن را روی شوت از راه دور گریزمان نشان داد تا دروازه تیمش برای دومین بار باز شود و حکم حذف اروگوئه از جام جهانی امضا نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا