خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«هنوز هم نمی‌توان از 18 تیر 78 گفت»

به بهانه‌ی سالگرد وقایع 18 تیر ماه 1378، خبرنگار انصاف نیوز با یکی از افراد دخیل در آن پرونده‌‌ تماس گرفت؛ وی ضمن اینکه حاضر به مصاحبه نشد گفت: هزاران نکته از این موضوع همچنان نهفته است که اگر فضا باز شود گفته خواهد شد.

این شخص با اشاره به اینکه نکته‌های زیادی از آن سال‌ها وجود دارد که گفته نشده، اضافه کرد: من در آن سال‌ها به دلیل اینکه درگیر پرونده‎ی دانشجویان بودم، خیلی مورد اذیت واقع شدم؛ هم در کارم مشکل ایجاد شد و هم در زندگیم!

وی در ادامه گفت: پیش‌تر راجع به حوادث آن سال‌ها حرف‌هایی در رسانه‌های دیگر گفته‌ام، بیش از این نمی‌شود گفت چون هنوز فضا بسته است.

وی در پاسخ به این که «پس از گذشت 19 سال از این موضوع چرا فکر می‌کنید که هنوز حساسیت وجود دارد؟»، گفت: همان‌هایی که آن زمان بودند هنوز هم  بر سر کار هستند.

او همچنین تاکید کرد: حتی اگر هم من صحبت کنم شما قادر به انتشار آن نخواهید بود و اگر شما هم منتشر کنید هم خودتان دچار مشکل می‌شوید و هم من.

این فعال سیاسی در انتها ضمن ابراز امیدواری که روزی فضا برای گفته شدن تمامی ابعاد این ماجرا باز شود، گفت: هزار نکته‌ی باریکتر ز مو این جاست که اگر زمانی فضا باز شود گفته خواهد شد.

واقعه‌ی 18 تیر به ماجراهای رخ داده در کوی دانشگاه تهران گفته می‌شود که پس ازاعتراض دانشجویان به بسته شدن روزنامه‌ی سلام پیش آمد.

پرسش‌های تاج زاده ۱۸ سال پس از ۱۸ تیر ۷۸

تاج زاده: خیلی خب! ما تند رفتیم، آقای روحانی که تند نرفت!

تاج زاده: گزارش حمله به کوی در ۸۸ را منتشر نمی‌کنند!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. دوبار به بزرگترین مرکز علمی و دانشگاهی کشور حمله شده، هر دوبار عمل در حد جنایت محکوم شده و رسیدگی ها در حد هیچ!؟!
    چه کسانی می خواستند محیط دانشجویی دیگر آن حساسیت ها را نداشته باشد و دماسنج جامعه باشد؟.! دفتر تحکیم وحدت را به این روز انداختند و آدم های خودشان را در آن جا نفوذ دادند! لعنت به این چسبندگی قدرت!

    2
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا