خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از جمشید نعوذبالله تا مائده هژبری

دو روز پس از پخش فیلم اعترافات «مائده هژبری» ، «رضا رشیدپور» در برنامه «حالا خورشید» با اشاره به دستگیری افراد مشهور در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: «حواستون فقط به شاخ‌های مجازی نباشه، به سرشاخه‌های واقعی هم باشه!»

واکنش رضا رشیدپور به دستگیری مائده هژبری

به گزارش سایت سیمرغ، این روزها بحث بازار دلار و مشکل آب و هوای خوزستان و تنگی معیشت مردم و مشکلات فرهنگی و هنری در میان مردم بسیار داغ است و  ایرانیانپی گیرانه منتظرند تا مسئولان، حرکت موثری در راستای رفع مشکلات شان انجام دهند. یکی از اقدامات مسئولان که این روزها بسیار جنجال برانگیز شده است، مطرح شدن احتمال فیلترینگ اینستاگرام و دستگیری چند شاخ مجازی ست. چند روز پیش، مصاحبه ای با چند شاخ دستگیر شده اینستاگرام از تلویزیون پخش گردید که با جار و جنجال های فراوان در فضای مجازی همراه شد. یکی از کسانی که دستگیر شده بود، دختری به نام مائده هژبری بود که به دلیل انجام حرکات موزون صفحه اش در افراد زیادی وی را در اینستاگرام دنبال می نمودند. او در این مصاحبه گفته بود: رقصیده ام، تاوانش را هم می دهم!!!

بلافاصله بعد از این مصاحبه بحث های بسیاری بین مردم به راه افتاد. یکی از عناوین مهم این بحث ها که به وضوح می شد ردش را در توئیتر و اینستاگرام و حتی تلگرام یافت، این بود که: چرا رقصیدن و شادی برای جوانان در ایران جرم است ولی فساد اقتصادی و … پی گیری نمی‌شود؟!

رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید گفت:

ما یک شاخ داریم در فضای مجازی، و یک شاخ هم در فضای حقیقی، یعنی طرف شاخ است. البته این که سهل است در برخی موارد طرف سر شاخه است.
ما در سال 2010 یک سرشاخه داشتیم به نام جمشید بسم الله، می گفت داداش دلار باید بشود 2900 بلافاصله این اتفاق می افتاد. الآن از 2010 تا 2018 رسیده ایم به جمشید استغفرلله؛ این فرد همان کارها و فعالیت ها را با ادبیاتی متفاوت انجام می دهد. الآن می نویسد با سلام و احترام سهم ما را بدهید.

جمشید استغفرلله فردی ست که با ارز دولتی که قرار است صرف بهبود معیشت مردم شود، موز وارد کشور می نماید. حالا باز هم این جمشید چیزی را وارد می کند که میتوانیم بخوریم.

ما اکنون جمشید نعوذبالله را داریم که برای خودش در ماداگسکار شرکت ثبت می‎کند. از شرکت خودش در تهران سفارش واردات می دهد به شرکتش در ماداگاسکار، ارز را از دولت می گیرد، موز که سهل است، قمپز را هم وارد کشور نمی نماید؛ یعنی دیگر هیچ چیز نمی‌توانیم بخوریم.

ما در فضای حقیقی هم شاخ داریم و هم سر شاخه؛ همانطور که حواسمان به شاخ های فضای مجازی بوده است، حواسمان به سر شاخه‌های فضای حقیقی هم باشد. امیدوارم حواستان باشد که مردم خیلی خوب رصد می کنند و خیلی خوب می‌فهمند.

مائده هژبری ۱۹ ساله است، نه ۱۷ ساله

واکنش مشاور رییس جمهور به پخش اعترافات مائده هژبری

انتقاد کارتونیست درباره‌ی مائده هژبری

واکنش زهرا رهنورد به فیلم مائده هژبری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از برخورد قاطع پلیس فتا متشکریم
    اینان همان […] هستتد که در شب شهادت معصومین میرقصیدتد
    پلیس فتا در زمینه کاری خودش وارد عمل شده دستمریزاد

    امیدواریم دستگاههای دیگر هم در مبارزه با مفاسد اینگونه وارد عمل شوند

    13
    32
    1. همان کسانی که مردم رااز اصلاحات تدریجی مایوس می کنند، خدا سایه اشان را از سر ملت دور کند!؟! این نوع خطاب و عتاب را چه کسی به شما آموخته؟!
      کاش کمی مردم داری را آموخته بودید!

  2. خوب کردن گرفتن
    مهم رقصیدن نیست مهم اینه این این جور ادما زمینه دعوا تو خانواده ها هستن شاید بعضضضضیا مخالف باشن ولی باور کنید خیلیا یا همین ادما باعث میشن از خانواده خودشون بیفتن.

    6
    29
  3. پلیس به وظیفه اش عمل کرده دمش گرم.
    این هوس بازها هم که از این دختره دفاع میکنن بدونن زمان رسوایی خودشون هم خواهد رسید . لعنت به هرمسئول و سلبریتی بی سواد و هوس بازهایی که با طرفداریشون از این هرزه ها جامعه رو به شک و تردید میندازن.

    8
    28
  4. عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد این خانم میخواست معروف بشه که به خواستش رسید اونهم به چه طریقی . اگه ۱۰۰۰ سال هم تلاش میکرد نمی تونست خودشو این طور معروف کنه حالا دیگه همه دنیا میشناسنش نه فقط در ایران اونهم فقط بخاطر حماقت یه مسئولی تو صدا و سیما

    9
    15
  5. به نظر من کار احمقانه ای بود چون حالا که از یک رقاص اعتراف می گیرند و علنی پخش می کنند همه توقع دارند برای تمام جرایم این کار انجام بشه یعنی آقازاده ها بیان بگن چه جوری از رانت پدر جان استفاده کردند و سفره مردم را کوچک و کوچکتر البته طبق معمول مسئولین کاری را انجام می دهند بعد روش فکر می کنند اون یک جوان بود نباید پایه های فرهنگی و … مملکت اینقدر ضعیف باشه که با یک رقص دگرگون بشه و اگر قضیه آگاهی دادن به مردم هست که دیگه بدتر این راهش نیست که آبرو کسی ببری که یک سری مشنگ آگاهی پیدا کنند

  6. آقای رشید پور فراموش کردند که رشید تدبیر و امید هم داریم که سنگ تدبیر و امید و اصلاحات را بر سینه میزد . بعد رشید استغرالله هم داریم که ریاست محترم دولت تدبیر و امید در مقابل رشید حباب الله نشست و گفت دلار حباب است .گرانی اصلا وجود ندارد . بعد هم رشید نعوذ بالله هم داریم که من از اولش از بزرگترین منتقدان اصلی برجام وتدبیر و امیدبودن .کاش رشید نعوذ بالله می نشست و مصاحبه خودش را با ریاست محترم تدبیر ووامید می دید .

    5
    4
  7. اینایی که موافق دستگیری این دختر هستن همون پسرایی هستند که خودشون با دخترا لاس میزنن.توی جاده شمال احساس رقص بهشون دست میده و حرف از خدا و پیغمبر میزنن و خودشون ازخدا بیخبرن. دخترجماعت تو ایران باید بمیره.

    12
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا