خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق ایران شد

حسین سلاح‌ورزی در انتخابات امروز با ۲۶۵ رای رئیس اتاق بازرگانی ایران شد. یکی از پیشبینی ها در مصاحبه با انصاف نیوز انتخاب شدن سلاح ورزی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، در انتخابات امروز اتاق بازرگانی، حسین سلاح ورزی، یونس ژائله، حسین پیرموذن به عنوان کاندیداهای ریاست با یکدیگر رقابت کردند.

هر یک از نامزدهای ریاست اتاق ایران 3 دقیقه نطق انتخاباتی داشتند و برنامه خود برای اداره اتاق را ارائه کردند. حسین سلاح نورزی گفت: من تمام برنامه ها و اهداف گروه خود را منتشر کرده ام و نیازی به سخن گفتن در این باره نمی بینم. اما باید بگویم در یک ماه اخیر من مورد بی مهری زیادی قرار گرفتم و اتهامات زیادی به من وارد شده است.من به عنوان یک کاندیدا ریاست اتاق بازرگانی ایران تاکنون از هیچ مرجع امنیتی احضار و یا تهدید نشده ام.

او افزود: من برهمین اساس باتوجه به اینکه منعی رسمی درخصوص حضور در انتخابات نداشتم اکنون مجددا اعلام کاندیداتوری میکنم.

یونس ژائله نیز گفت: ما اکنون در بدتر وضعیت اقتصادی قرار داریم. درحالی که می توانستیم با شرایطی که اتاق دارد رشد قابل توجهی را تجربه کنیم. اما به دلیل اختلافات درونی در اتاق نتوانستیم به اهداف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

حسین پیرموذن نیز در این جلسه گفت: بزرگترین مشکل اتاق قانون اتاق است و با این انتخاب باید نشان دهیم که توانمند هستیم و در کنار همدیگر قرار داریم.

در این نشست ۴۸۵ نفر از اعضا حضور داشتند و مطابق اعلام انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران ۴۰ نفر به عنوان کاندید برای کرسی های رییس، نواب رییس، خزانه دار و منشی اعلام شدند.

 پس از رای گیری از اعضا با ۲۶۵ رای، حسین سلاح‌ورزی به مدت چهار سال به عنوان رئیس دوره دهم انتخاب شد. همچنین در این رای گیری یونس ژائله ۹۵ رای و حسین پیرموذن ۶۲ رای کسب کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا