خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نتانیاهو با پوتین دیدار کرد

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل که به مسکو رفته است، در دیدار با رییس جمهوری روسیه در کرملین گفت که اسرائیل هر تلاشی برای نقض حاکمیت این رژیم چه در آسمان و چه در زمین را خنثی می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزود که مذاکرات او با رهبر روسیه بر آنچه که در سوریه و ایران جریان دارد، متمرکز است.

او پیش از ترک اراضی اشغالی نیز گفت که مخالفت اسرائیل با حضور نظامی ایران در سوریه، موضوع اصلی است که در دیدار با رهبر روسیه مطرح می‌کند.

رییس جمهوری روسیه در آغاز دیدار با نتانیاهو در مقابل خبرنگاران، همانند ملاقات‌های پیشین به اظهارات نتانیاهو در مورد ایران واکنش علنی نشان نداد. ترجیح پوتین تأکید بر تقویت همکاری‌های اقتصادی و نظامی روسیه و رژیم صهیونیستی در مسیر مثبت بود.

این سومین ملاقات نتانیاهو با پوتین در شش ماه اخیر بود. از شهریور ۱۳۹۴ نتانیاهو ۹ بار برای دیدار با پوتین به روسیه رفته و همچنین گفت‌وگوهای متعدد تلفنی با رهبر روسیه داشته که همگی آنها با محوریت مخالفت رژیم صهیونیستی با حضور ایران در سوریه بوده است.

پیش از سفر نتانیاهو به مسکو، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه رییس جمهوری روسیه در امور سوریه و شمار دیگری از مقامات سیاسی و نظامی روسیه با سفر به قدس با نتانیاهو دیدار کردند.

به گزارش شبکه یک تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو سه‌شنبه شب به هیأت روسی گفت که این رژیم حضور نظامی ایران در هیچ جای سوریه را نمی‌پذیرد و نیز بر لزوم رعایت توافق سال ۱۹۷۴ میان رژیم صهیونیستی و سوریه تاکید کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا