خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«اروپا در تیررس موشک‌های ما قرار دارد»

یک روزنامه‌ی تندرو نوشت: باید گفت حتی اروپا هم در تیررس موشک‌های دور‌برد ما قرار دارد چه رسد به عربستان و بحرین و تل‌آویو و حیفا.

در یادداشت کیهان می‌خوانیم: دیروز آقای دکتر ولایتی که با پیام ویژه رهبر معظم انقلاب به روسیه رفته است در مصاحبه‌ای تاکید کرد که اگر ایران نتواند نفت خود را صادر کند، هیچ کشور دیگری در خلیج‌فارس هم قادر به صدور نفت خود نخواهد بود.

این اظهار نظر در صورتی که عملیاتی شود نه فقط موثر‌ترین برخورد در مقابل زورگویی‌های آمریکا و متحدانش است، بلکه تنها راه موثر است که باید هرچه زودتر اعلام و اقدام شود.

در صورت بستن تنگه هرمز، آمریکا و اروپا برخلاف آنچه ادعا می‌کنند توان مقابله با این اقدام قانونی و حرکت انقلابی ما را ندارند. آنها در اتاق شیشه‌ای نشسته‌اند و در منطقه گروگان ما هستند. یکی از رسانه‌ها نوشته بود در صورت بسته شدن تنگه هرمز، آمریکا می‌تواند بدون حضور در خلیج‌فارس و از اقیانوس هند با بهره‌گیری از موشک‌های دور‌برد به ایران حمله کند که باید گفت حتی اروپا هم در تیررس موشک‌های دور‌برد ما قرار دارد چه رسد به عربستان و بحرین و تل‌آویو و حیفا و‌…!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. انصاف، کار به جفنگيات آن روزنامه تندرو به قول شما، نداريم؛ اما وجدانا اين چه عکسيه آخه!؟ يه عکس ديگه اي از ايشون نبود که منتشر کني؟ آدم با ديدنش، چيز ميشه.

  2. سلام-اتفاقا این روزنامه توسط خیلی از نهادها وسازمانهای دولتی با پول بیت المال خریداری ومجنانی در اختیار حداقل تعدادی کارکنان قرار می گیرد لذا تاپیر گذاری این روزنامه زیاد است وباید در مطالب خود نکته سنجی و دقت زیادی داشته باشد -حال فرض کنیم ایران نتواند نفت خود را صادر کند که این دوحالت است یا مشتریهای خرید نفت به دلیل فشار امریکا سراغ فروشندگان دیگری رفتند یا اینکه تعدادی کشتی جنگی در دریای عمان و اقیانوس هند جلو تردد کشتیهای نفتی ایران را بگیرند ویا آنها را مورد هدف قرار دهند -در صورت وقوع سناریوی دوم خودبخود به علت نا امنی منطقه اصادرات نفت از کل منطقه قطع می شود لذا دشمن چنین کاری نخواهد کرد اما در صورت نخریدن نفت ایران ایران اگر بخواهد با موشکهای سرگردان دشمنان کوچک وبزرگ مورد شناسائی خود را هدف قرار دهد نه اصلا فکرش هم نکنید چون دشمن هم همین را می خواهد آنها می خواهند یک اجماع جهانی نظامی علیه ایران راه بیندازند به نظر من باید پدافند غیر عامل کشور فعال شود و طرح فدراتیوهای اقتصادی خودکفا شروع بکار نماید

  3. تا کور شود هرآنکه نتواند دید. بزودی امریکا هم در برد موشکهای انقلابیون قرار خواهد گرفت. اینجا کشور شیران است نه بره ها و بزدل ها. بعضی ها در این چهل سال گذشته نشان دادند که از دایره ای که دشمن برای آنها کشیده است پا را بیرون نگذاشته اند وااسفا از این همه مردی و مردانگی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا