خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر ارتباطات: قطعی گسترده‌ای در برخی مسیرهای ورودی اینترنت به کشور داشتیم

شفقنا نوشت: طی هفته های اخیر چندین بار اختلال و قطعی اینترنت بین الملل از مسیرهای ارمنستان، ترکیه و گرجستان به وجود آمد که شرکت ارتباطات زیرساخت ضمن تأیید، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به دلیل قطعی فیبرنوری در خاک گرجستان برخی از لینک‌های بین الملل ورودی از خاک ارمنستان و ترکیه دچار قطعی شده بود.

دکتر عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره دلایل اختلال و قطعی اینترنت بین المللی گفت: یکی از اقداماتی که از ابتدای دولت انجام دادیم، این بود که هم ظرفیت ورودی کشور را افزایش دهیم و هم مسیرها را متنوع کنیم منتها بزرگترین تأمین کنندگان اینترنت در منطقه کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان، آذربایجان و گرجستان هستند.

وی اضافه کرد: یک قطعی گسترده ای از مسیر این کشورها داشتیم که چند ساعتی مسیرهای ورودی کشور را تحت تأثیر قرار داد، ولی با توجه به اینکه میزان اینترنت تأمین شده در کشور بیش از این قطعی بود، خیلی مساله جدی به وجود نیامد البته برخی از کاربران دچار مشکل شدند، ولی مثل گذشته نبود که اختلال جدی به وجود بیاید.

آقای زارع پور گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، بالانس پهنای باند روی سایر مسیرها انجام شد و پیگیری‌های فنی لازم جهت رفع خرابی و عملیات اجرایی برای رفع مشکلات انجام شد و پس از چند ساعت لینک‌های اینترنت دوباره، در وضعیت نرمال قرار گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اینترنت شدید قطعی داره چرا درستش نمیکنین!؟ امروز 800 دفعه قطع شد اینترنت من!
    27و28آذر 1402

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا