خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«مبانی دینی اصلاح‌طلبان ضعیف است»

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: مبانی دینی اصلاح طلبان ضعیف و نتیجه برای شان مهم است بنابراین از هر نوع بهره برداری تبلیغاتی استفاده می کنند اما اصولگرایان چنین نیستند.

سیدحسین نقوی حسینی در گفتگو با نامه نیوز درباره ادعای کاهش اقبال طبقات حاشیه نشین و کم درآمد جامعه به اصولگرایان گفت: اتفاقا معتقدم آحاد جامعه به ویژه طبقات پایین و حتی متوسط به اصولگرایان اعتماد بیشتری دارند و معتقدند اصولگرایان متدین تر و با مردم رو راست تر هستند و حقوق مردم و حلال و حرام را بیشتر رعایت می کنند، زندگی سالمتری دارند و کمتر دنبال بهره برداری از منصب هستند.

وی افزود: البته نگاه مثبت تر مردم به اصولگرایان، به معنای رأی آوری نیست. انتخابات پروژه است نه پروسه چون باید آن را حدود دو تا سه ماه مدیریت و مهندسی کرد. هر جریانی بهتر بتواند پروژه انتخابات را مهندسی و مدیریت کند، موفق می شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار کرد: رأی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 حدود 10 تا 12 میلیون بود و در مقابل 30 میلیون رأی «نه به روحانی» وجود داشت. اگر اصولگرایان آن سبد 30 میلیون رأیی را خوب مدیریت می کردند موفق می شدند اما نتوانستند خوب مدیریت کنند.

وی ادامه داد: البته اصولگرایان خوب تلاش ، به میدان آمدند و در نهایت 17 میلیون رأی در مقابل دولت مستقر به دست آوردند اما نمی توان کتمان کرد که طیف کارگزاران و اصلاح طلبان پروژه انتخابات را خوب چرخاندند و بهتر مدیریت کردند. اگر اصولگرایان در رقابت های سیاسی آینده ضمن حفظ اتحاد، بتوانند پروژه را خوب مدیریت و مکانیزم های خوبی را برای ساماندهی افکار عمومی طراحی کنند، قطعا بیشتر مورد استقبال و اعتماد هستند.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران درباره علت قرارگیری اصولگرایان در طرف بازنده دوقطبی های اجتماعی همچون گشت ارشاد، آزادی بیان، ماهواره و حضور زنان در ورزشگاه یادآور شد: قبول ندارم که اصولگرایان از مردم دور هستند و لازم است ادبیات سیاسی خود را باز تعریف کنند.

وی افزود: در پروژه انتخابات هر جناحی که موج سواری بهتری انجام دهد و وعده های عوام فریبانه دهد در جذب آرا موفق تر می شود. مشکل اصولگرایان دینداری، اعتقادات راسخ و تدین آنهاست. مثلا آقای عبدالحمید پیشنهادهایی را به آقای رئیسی داد و آقای رئیسی نپذیرفت چون آنها را خلاف می دانست اما آقای روحانی با وجودی که می دانست خلاف است، پذیرفت و البته به وعده هایش عمل نکرد.

نقوی حسینی با بیان اینکه مردم اعتراف می کنند «اصولگرایان دزد نیستند و فساد اقتصادی در آنها نیست و خیانت نمی کنند» گفت: چون مبانی دینی اصلاح طلبان ضعیف و نتیجه برای شان مهم است بنابراین از هر نوع بهره برداری تبلیغاتی استفاده می کنند اما اصولگرایان چنین نیستند. بارها و بارها به آقای رئیسی پیشنهاداتی داده شد اما او قبول نکرد و گفت اینها خلاف تقوا و منافع ملی کشور است. در مجموع پروژه انتخابات را نباید یله و رها گذاشت چراکه رقیب می آید مدینه فاضله در ذهن مردم درست می کند و رأی می آورد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا