خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عادل فردوسی‌پور از صداوسیما خداحافظی کرده است؟

آی‌اسپورت نوشت: ساعاتی پیش متنی در فضای مجازی منتشر شد که ادعا شد نامه خداحافظی عادل فردوسی‌پور از تلویزیون و اجرای برنامه‌های تلویزیونی است. در یک ماه اخیر اختلافات زیادی بین فردوسی‌پور و مدیران شبکه 3 سیما به وجود آمد. لغو حضور کارلس پویول در برنامه 2018 به بهانه هزینه زیاد دعوت از او، پخش بدون اجازه و هماهنگی آیتم‌های سیاسی در  برنامه 2018 و یکی دو مورد دیگر که باعث ناراحتی شدید عادل از مدیران صدا و سیما شد باعث شد تا بسیاری این نامه و خداحافظی عادل را جدی بگیرند و از صحت آن مطمئن باشند. اما مرور متن نامه و غلط‌های نگارشی و دستوری زیاد آن نشان می‌دهد که این یک نامه جعلی است. کسی که یادداشت‌ها، تالیفات و ترجمه‌های فردوسی‌پور را خوانده باشد به راحتی متوجه می‌شود که ادبیات این نامه کوچک‌ترین شباهتی به ادبیات نگارشی فردوسی‌پور ندارد و نویسنده کم‌سواد این نامه جعلی، کاملا ناشیانه و احتمالا با اهدافی خاص اقدام به نوشتن و انتشار آن کرده است. استفاده از عبارت جمهوری اسلامی ایران و اشتباه در نوشتن نام کوچک پویول که کارلس است نه کارلوس، از مهم‌ترین نشانه‌های جعلی بودن این نامه است. متن این نامه جعلی و غلط‌های دستوری خنده‌دار آن را که بولد شده‌اند؛ بخوانید:

«با سلام و عرض ادب خدمت همه ملت عزیز ایران به ویژه فوتبال دوستان عزیز که در همه این سالها به بنده لطف و عنایت ویژه داشتند. این نامه دردناک‎‌ترین متنی است که در تمام زندگی خود به قلم برده‌ام چرا که در مورد معشوقه خود یعنی فوتبال است. در همه این سالها سعی من بر این بوده است که بتوانم لحظات زیباتری را در زندگی شما ایجاد کنم. تمامی این سالها در تمام برنامه‌ها تلاش کرده‌ام که نام عادل زینت‌بخش برنامه‌هایم باشد. اکنون احساس من بر این است که نیاز به مصالحه با ارزش‌ها و اصول‌هایم مرا در شرایط سختی قرار داده است و مرا مصمم به تصمیمی همچوننوشیدن زهری در جام‌ بلورین کرده است.

می‌خواهم از همه شما مردم قدرشناس ایران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در این مدت به بنده اجازه خدمت‌رسانی عطا نمودند تشکر کنم. همچنین از تمامی عوامل برنامه 2018 و مردم عزیز ایران به خاطر فاجعه اسف‌بار عدم حضور کارلوس پویول فوتبالیست محبوب اسپانیا در برنامه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم کارلوس عذرخواهی مرا پذیرا باشد. و آخرین صحبت من تشکر از عوامل بسیار سختکوش  برنامه نود و 120 است که مردم در همه حال نسبت به بنده لطف و عنایت ویژه داشتند. دست همه مردم ایران را می‌بوسم.

با سپاس عادل فردوسی پور

24 تیرماه 1397»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا