خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رونالدو در مراسم معارفه به هواداران یوونتوس چه گفت؟

مراسم معارفه کریستیانو رونالدو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ دقايقي پيش مراسم معارفه كريس رونالدو به هواداران يوونتوس برگزار شد و فوق ستاره پرتغالي رئال مادريد بعد از مراسم معارفه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. بخشي از صحبت هاي مهم رونالدو را مي خوانيد؛

*یوونتوس یکی از بهترین باشگاه های فوتبال در جهان است و به نظرم انتقال به این تیم تصمیم درستی بود. دوستانم به من توصیه کردند یوونتوس باشگاهی مناسب برای من است و این موضوع تصیم گیری را برای من آسان کرد.

*یوونتوس بهترین باشگاه ایتالیاست و یک سرمربی باکیفیت روی نیمکت این تیم نشسته است. برخی بازیکنان در سن و سال من راهی تیم هایی از لیگ های قطر یا چین می شوند اما من هنوز احساس جوانی می کنم و می خواهم به تیم ملی پرتغال هم کمک کنم.

*بعد از بازی کردن در اسپورتینگ، یونایتد ، مادرید و حالا یوونتوس یک چالش جدید است. من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و خوشحالم که جالش جدیدی در پیش دارم.من خوشحالم و اعتماد به نفس کاملی دارم.

*رئال مادرید داستانی درخشان بود اما حالا یک مرحله جدید آغاز شده است و باید از هواداران برای استقبالی که کردند تشکر کنم. من می خواهم تمرکز خود را روی مرحله جدید فوتبالم قرار دهم و انگیزه فراوانی برای بازی در یوونتوس دارم. می خواهم به سختی تلاش کنم و همیشه به چالش های جدید علاقه نشان داده ام امیدوارم شرایط در یوونتوس برایم خوب پیش برود.

*می دانم سری آ لیگی دشوار و تاکتیکی است اما من تجربه های جدید را دوست دارم. نتی خوهم گوشه ای بشینم و موفقیت های گذشته را تماشا کنم. من به سبک بازی خودم و هم تیمی های جدیدم اعتقاد کامل دارم و اطمینان دارم همه چیز توام با موفقیت خواهد بود. من کاملا آرامش دارم و به خودم اطمینان خواهم داشت.

*امیدوارم با یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان شویم اما همه تیم ها علاقه دارند این جام را به دست آورند. یکی از دلایلی که راهی یوونتوس شدم رفتار تماشاگران با من بعد از گل برگردانی بود که در تورین وارد دروازه یوونتوس کردم بوده است.
*برای موفقیت در فوتبال ایتالیا باید بسیار آماده باشم و من انگیزه های زیادی در این رابطه دارم. چرا رئال مادرید را ترک کردم؟ می خواستم نشان دهم در مورد سن و سال مانند دیگران نیستم. البته من 33 سال دارم نه 23 سال (با لبخند).

*فقط از یوونتوس پیشنهاد داشتم؟ بله. می توانم یک توپ طلای دیگر را نیز از آن خود کنم اما 2 یا 3 توپ طلای دیگر خیر. از اینکه یوونتوس بیه من پیشنهاد داد بسیار خوشحالم و به خودم افتخار می کنم. امیدوارم حضور من در تورین باعث پیشرفت این تیم شود. من به همراه سایر بازیکنان یوونتوس تلاش خواهیم کرد تا بهترین نتایج را برای این تیم رقم بزنیم.

*رقابت با لیونل مسی؟ همه بازیکنان برای موفق شدن در باشگاهی که در آن عضویت دارند تلاش می کنند و در نهایت باید دید کدام بازیکن بهترین است. من احساس بسیار خوبی دارم و معتقدم یک چالش بزرگ دیگر پیش روی من قرار دارد. من و یوونتوس هر 2 باید آماده باشیم. همانطور که گفتم سن و سال اهمیت زیادی ندارد زیرا من انگیزه فراوانی دارم و مشتاقم شروع خوبی در یوونتوس داشته باشم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا