خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توقف کاهش وزن حمید بقایی!

وزن «حمید بقایی» معاون اجرایی دولت اصولگرای احمدی نژاد که از زمان اجرای حکم زندان در پرونده‌ی مالی، یعنی از چهار ماه پیش مدعی اعتصاب غذا است، بر خلاف روزهای اول، دیگر کاهش ندارد.

به گزارش انصاف نیوز، در تازه ترین خبر در این باره، محمود احمدی نژاد در یادداشتی با عنوان «افزایش نگرانی‌ها نسبت به بقایی» در کانال تلگرامی خود نوشت که «اکنون بیش از چهار ماه است که آقای حمید بقایی برای اثبات حقانیت خود، در اعتصاب غذا به سر می‌برد و وزن او از ۵۷ کیلوگرم در روز نخست، به حدود ۴۰ کیلوگرم در حال حاضر کاهش یافته است».

«مهدی خزعلی»، آقازاده‌ی اصولگرا، نیز که در سال‌های اخیر چند بار به صورتی کوتاه مدت بازداشت شده است، بارها مدعی اعتصاب غذا می‌شد ولی طولانی شدن ادعاهای او و انتشار عکس سرحال بودن او پس از اعتصاب غذاهای ادعایی طولانی، این ادعاها را با تشکیک‌های جدی مواجه می‌کرد.

احمدی نژاد همچنین در یادداشت اخیر خود نوشت که «دیوانعالی کشور درخواست آقای بقایی برای اعاده دادرسی و محاکمه عادلانه او در یک دادگاه علنی را رد کرده است».

وی از زمان محکومیت معاونش به این حکم اعتراض دارد و تاکنون درباره‌ی سرنوشت 4 میلیون یورویی که بقایی به پس ندادن آن به بیت المال محکوم است، توضیحی نداده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. البته که تشکیک در هر موضوعی حق مسلم افراد و از لوازم آزادی بیان است !
    در یکی از شهرهای کوچک یکی از افرادی که برای محاکمه در روز و ساعتی معین احضار شده بود ، با ارسال گواهی پزشک مدعی میشود که مریض است و نمیتواند در جلسه دادگاه حاضر شود ، عصر همان روز رئیس دادگاه او را درخیابان می بیند و به او میگوید که مگر تو نگفتی که مریض هستی ، میگوید گفتم مریض هستم ، نگفتم که مردم !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا