خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توصیه [مقامات عالی] به عدم ورود [احمدی نژاد] به عرصه انتخابات

معاون خبرگزاری فارس خبری را در کانال تلگرامی خود به اشتراک گذاشته که مدعی است احمدی نژاد از سوی مقامی که به نظر می رسد منظور نویسنده ی خبر رهبری باشد، «توصیه به عدم ورود به عرصه انتخابات» شده است.

به گزارش انصاف نیوز، متن به اشتراک گذاشته شده از سوی سیدیاسر جبرائیلی با عنوان «وارونه نمایی احمدی نژاد از واکنش مقامات عالی رتبه نظام نسبت به کاندیداتوریش»، در پی می آید:

«احمدی نژاد در اقدامی هدفمند پس از دیدارهایش با برخی مقامات عالی رتبه نظام، واکنش این مقامات به تصمیمش را برای کاندیداتوری وارونه جلوه می دهد. او که در برخی دیدارهای اخیر با توصیه برخی مقامات عالی رتبه درخصوص پرهیز از دو قطبی سازی و توصیه به عدم ورود به عرصه انتخابات مواجه شده است در جلسات متعدد اعلام می کند که مقامات کشور اورا به حضور تشویق کرده اند!

این اظهارات را در جلساتی مانند دیدار با فرهنگیان و برخی مدیران آموزش و پرورش دولت قبل تکرار کرده است. احمدی نژاد همچنین از سوی برخی مقامات عالی رتبه نظام به ادامه ندادن سفرهای شهرستانی با هدف تبلیغات انتخاباتی توصیه شده است. رئیس دولت های نهم و دهم در دوران ریاست جمهوری نیز برخی نقل قول های نادرست از مقام های عالی رتبه نظام را بازگو کرده بود».

خبرگزاری فارس تا پیش از قهر 11 روزه ی احمدی نژاد در اردیبهشت ماه سال 1390، از مهمترین حامیان او محسوب می شد که در دو انتخابات 84 و 88 به شدت از او حمایت می کرد، اما پس از آن مشی حمایتی آن تغییر کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تا یک رئیس جمهور اصلاح طلب و متهور مانند مطهری روی کار نیاید این مملکت درست نمی شود…حمایت از اقای روحانی اصولگرا اشتباه است….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا