خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حالا شد یک فرد گمنام؟!

روزنامه ی تندروی «وطن امروز» در سرمقاله ی خود با عنوان «فاز وزارت ارتباطات / چالش اختراع چرخ توسعه!»، از بازنشر مصاحبه ی یک استاد برجسته ی حوزه ی علمیه ی قم درباره ی اینترنت عصبانی شد.

این روزنامه نوشت: «اولین مورد مطرح شده با هدف یارگیری به نفع وزارتخانه ی متخلف، تلاش برای نمایش همه ی متخصصان و مراجع قانونی مخالف با راه‌اندازی نسل سوم و بالاتر تلفن همراه بدون تامین زیرساخت‌های مصرح قانونی به عنوان «مخالفان تکنولوژی» است! به طور مثال سایت هاشمی رفسنجانی از قول یک فرد گمنام نوشت: «برخی آیفون تصویری را هم حرام می‌دانند!».
اشاره ی این روزنامه به بازنشر مصاحبه ی انصاف نیوز با آیت الله نکونام با تیتر «برخی آیفون تصویری را هم حرام می‌دانند!» است که سایت آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز آن را منعکس کرده است.
این مصاحبه سال گذشته انجام و منتشر شد اما پس از اظهارنظر اخیر آیت الله مکارم شیرازی درباره ی 3G، صرفا مرور شده است.
اما نکته ی جالب واکنش این روزنامه ی تندرو و مدعی مسلمانی، این است که این استاد برجسته ی حوزه را «یک فرد گمنام» خوانده است.
در رد ادعای این روزنامه، کافی است که به خبرگزاری اصولگرای فارس مراجعه شود که گروه آیین و اندیشه ی آن سال گذشته یک مصاحبه ی تفصیلی در دو بخش با وی داشته و او را «آیت‌الله محمدرضا نکونام از اساتید برجسته ی حوزه ی علمیه ی قم» خوانده و در مقدمه ی این گفتگو نوسته بود:
«تألیف بیش از صدها کتاب منتشر شده و منتشر نشده، بخشی از تلاش‌های آیت‌الله محمدرضا نکونام از اساتید برجسته حوزه علمیه قم است. وی علاوه بر فعالیت‌‌های علمی و فرهنگی، اهل مبارزه بوده و در طول‌ سالیان‌ حکومت‌ خاندان‌ پهلوی‌ از هیچ‌ تلاشی‌ در راه‌ مبارزه‌ با آن‌ حکومت‌‌ فروگذار نکرد. داشتن افکار نو و تسلط بر علوم مختلف از ویژگی‌های این استاد حوزه علمیه قم است».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا