خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تأخیر ۳ ساله در تحویل مسکن مهر کارگران فلزکار

شرکت عمران پرند بعد از سه سال تاخیر در تحویل آپاتمان‌های اعضای تعاونی مسکن کارگران فلزکار و مکانیک، اکنون از آنان ۷ میلیون تومان دیگر مطالبه کرده است.
به گزارش ایلنا، تعاونی مسکن کارگران فلزکار و مکانیک در در بلوک‌های ۲۳۲ و ۲۳۴ فاز ۶ شهر جدید پرند (پروژه هسا یک) حدود ۴۰ دستگاه آپارتمان خریده است اما با گذشت نزدیک به سه سال از موعد تحویل، آپارتمانی به اعضای تعاونی تحویل داده نشده است.
بر اساس این گزارش، عمران پرند باید در تاریخ ۳۰ آذر ۹۰ آپارتمان‌ها را به اعضای تعاونی تحویل می‌داده است اما تحویل آپارتمان‌ها از آن زمان به تاخیر افتاده است.
شرکت عمران پرند در حالی برای تحویل این آپارتمان‌ها هزینه جدیدی را از کارگران مطالبه کرده است که در اردیبهشت سال جاری نیز اعلام کرده بود هر یک از اعضاء برای دریافت آپارتمان‌اش سه میلیون تومان اضافه بر مبلغ درج شده در قرارداد – که حدود ۱۱ میلیون تومان بوده است – پرداخت کند.
«حجت رضایی» از اعضای تعاونی مسکن کارگران فلزکار و مکانیک در همین رابطه به ایلنا گفته است هنگامی که دیروز به شرکت عمران پرند مراجعه کرده است، مسئولان این شرکت از او خواسته‌اند حدود ۷ میلیون تومان دیگر پرداخت کند و سپس به او گفته‌اند خانه‌اش را در بهترین حالت پایان سال آینده تحویل می‌دهند.
آقای رضایی در عین حال گفته مسئولان شرکت عمران پرند پیش‌تر به او قول داده‌ بودند خانه‌اش را پایان خرداد امسال تحویل می‌دهند.
او در گفتگو با خبرنگار ایلنا تاکید کرده است از ۲ سال پیش که ۷۰ درصد آپارتمان‌های پروزه «هسا یک» تکمیل شده، ساخت و ساز در این پروژه متوقف شده است.
گفتنی است مدیرعامل عمران پرند اردیبهشت امسال در یکی از برنامه‌های خبری صدا و سیما قول داده بود آپارتمان‌های پروژه هسا یک را تا پایان خرداد ماه و به همراه پرداخت جریمه دیرکرد به کارگران تحویل دهد، وعده‌ای که تا به امروز عملی نشده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا