خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت سازمان جوانان مجمع فرهنگیان از بطحائی

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع فرهنگیان ایران اسلامی در بیانیه ای از سید محمد بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای تصدی این پست حمایت کردند. به گزارش انصاف نیوز متن کامل این بیانیه در پی می‌آید:

بسمه تعالی
پس از خلق حماسه میلیونی در انتخابات 29 اردیبهشت و انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران ، اینک در شرایطی قرار داریم که باید همه با اتحاد و همدلی برای موفقیت دولت روحانی و پیشرفت ایران اسلامی بکوشیم .
بر کسی پوشیده نیست که چالش ها و مشکلات فراروی دولت دوازدهم ،بسیار بیشتر از دولت های پیشین است و همین امر لازم می دارد که دولت در انتخاب وزرا و اعضای کابینه ،حساسیت و دقتی بیش از بیش داشته باشد .
در این بین ،وزارت آموزش و پرورش با توجه به بحران ها و مشکلات منحصر به فرد و فراوانی که بدان دچار است ، به وزیری با تجربه ، کاردان و آشنا به مشکلات و ساختار آموزش و پرورش نیاز دارد تا بتواند با حسن مدیریت از عهده ی چالش ها برآید .
خوشبختانه با اعلام لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم ، دیدن نام سید محمد بطحایی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش این نوید را داد که شخص رئیس جمهور به حساسیت این وزارتخانه آگاه است .
سید محمد بطحایی با توجه به سابقه درخشانش در سال های طولانی خدمت در آموزش و پرورش و ویژگی هایی همچون جوانگرایی ، داشتن دید اقتصادی و سواد و دانش تخصصی در زمینه آموزش و پرورش قطعا در شرایط کنونی ، گزینه ای مناسب برای سکانداری وزارت آموزش و پرورش است .
با توجه به شناختی که از ایشان داریم ، سید محمد بطحایی را فردی پاسخگو و متعهد می دانیم لذا یقین داریم ، ایشان ضمن استفاده از جوانان در بدنه آموزش و پرورش ، برای نجات آموزش و پرورش از ایده ها و پتانسیل چشمگیر جوانان استفاده خواهد کرد .
امیدواریم در آینده ای نه چندان دور با نشستن ایشان بر صندلی وزارت ، شاهد تغییرات مثبتی در این وزارتخانه باشیم و از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با در نظر گرفتن همه ی ابعاد آموزش و پرورش در سپردن زمام این وزارتخانه به فردی لایق و کاردان چون سید محمد بطحایی که گزینه نخبگان ، جوانان و دانشگاهیان است همکاری و مساعدت لازم را مبذول نمایند .
سازمان جوانان و دانشجویان مجمع فرهنگیان ایران اسلامي

انتهای پیام

بانک صادرات

پیام

  1. سازمان جوانان و مجمع فرهنگیان اسلامی وجاهت قانونی خود را از کجا کسب کرده اند که به عنوان نماینده معلمان کسی را برای وزارت تایید یا رد کنند؟؟؟

  2. روحانی با نردبان اصلاحات صعود کرد وجریان لاریجانی روحانی نوبخت به دنبال دلسرد کردن مردم از اصلاحات هستند دلیلش بسیار واضح است فقط سه وزیر اصلاح طلب داریم آن هم وزرایی که درجه سوم هستند چون می خواهند خیانتشان آشکار نشود بدبختی ما دراین است که هرکس مثل خودش در مورد دیگران قضاوت می کنند چون اصلاح طلبان عموما صداقت دارند فکر می کنند روحانی صداقت دارد با این وزیر کشور در آینده انتخابات خوبی نداریم اینها مهره چینی می کنند واسه ی لاریجانی لاریجانی درسطح جامعه بسیار منفور است بایستی اصلاح طلبان خط خود را از امثال روحانی لاریجانی ونوبخت جدا کنند تا مردم درس بزرگی به خیانت اشکار آقای روحانی بدهند روحانی خداحافظ دروغگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا