خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازی 11 گله‌ی تیم‌های «نگین شبنم» و «توابع تهران»

امروز بازی تدارکاتی بین تیم‌های «نگین شبنم» و «توابع تهران» بانوان در سالن غدیر برگزار شد که نتیجه 11 بر صفر با هت‌تریک شیربیگی، دبل شریف، دبل توفیقی نسب و تک گل رضا پور، هاشمی، قمی و صومعه به سود «نگین شبنم» به پایان رسید.

شهناز یاری سرمربی تیم لیگ برتری «نگین شبنم» (سپید رود) بانوان، درباره‌ی بازی دوستانه‌ی تیمش به خبرنگار انصاف نیوز گفت: امروز اولین بازی تدارکاتی را با توابع تهران انجام دادیم، یک تیم جوان و هم‌ سن وسال بچه‌های تیم ملی جوانان خودمان بودند. خیلی تیم پرتلاشی بودند.

46876287681762

وی افزود: برای اولین بازی تدارکاتی خوب بود. نتیجه خیلی برایم مهم نبود، بیشتر این مهم بود که برنامه‌هایی که این مدت کار کردیم را پیاده کنیم. فکر می‌کنم برای هماهنگی بیشتر تا شروع مسابقات حداقل به دو بازی دیگر نیاز داریم.

یاری در ادامه توضیح داد: انشاالله سعی می‌کنم تا قبل از شروع مسابقات لیگ برتر بانوان این دو بازی را در نظر بگیرم تا به آن آمادگی لازم برسیم.

مربی تیم نگین شبنم درپایان گفت: تمرینات پیش از فصل را سپری کردیم. آمادگی بچه‌ها خوب است و از این نظر مشکلی نداریم، به کار گروهی بیشتری نیاز داریم که فقط با بازی تدارکاتی بدست می‌آید و با انجام این بازی‌ها قطعا به هماهنگی بیشتری می‌ر‌سیم.

46876287681763

فاطمه شریف، کمک مربی «نگین شبنم» و سارا شیربیگی و فرزانه توسلی بازیکنان تیم ملی فوتسال «نگین شبنم» نیز درباره‌ی بازی نظرات مشابهی داشتند و گفتند: این بازی دوستانه برای این بود که نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود. تیم حریف جنگنده بود و درکل بازی خوبی بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا