خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمد صدر: مصوبه مجمع در جهت رعایت حقوق اقلیت‌ها و انسجام ملی بود

یک عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام تاکید کرد: مصوبه امروز حاصل تلاش دبیرخانه و کمیسیون‌های مجمع است.

به گزارش ایلنا، سید محمد صدر با اشاره به اینکه موضوع اقلیت‌‌‌های دینی، یک بحث کیفی و فراتر از بحث تعداد و کمیت اقلیت‌‌‌ها است، گفت: این کیفیت در بحث داخلی و بین‌‌المللی برای ما اهمیت دارد. در داخل کشور، توجه به اقلیت‌‌‌ها و حقوق این شهروندان، انسجام ملی را تقویت می‌‌کند و در عرصه بین‌‌الملل، از بعد رعایت حقوق بشر و موضوعات مطرح در مجامع جهانی، دارای اهمیت است.

وی افزود: این مصوبه بسیار خوب و در جهت منافع ملی ما بود. بررسی این موضوع حدود چهار ماه در کمیسیون‌‌ها در مجمع و دبیرخانه زمان برد و مصوبه مجمع حاصل این تلاش‌ها است که امروز نتیجه داد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: موضوع حضور و انتخاب آقای سپنتا نیکام در شورای شهر یزد، تنها به اقلیت زرتشتی محدود نمی‌‌شود و معتقدم که این رای مجمع، بر نگاه و انگیزه سایر اقلیت‌‌‌های کشور، چه اقلیت‌‌های دینی و چه اقلیت‌‌های مذهبی و قومی تاثیر مثبت دارد. این مصوبه مجمع، خنثی‌‌کننده بسیاری از توطئه‌‌ها از جمله تلاش‌‌های رئیس‌‌جمهور آمریکا برای به انزوا کشاندن و فشار بر ایران است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام-به این ترتیب اصل پانزده قانون اساسی یعنی امکان تحصیل به زبان مادری در سطوح تحصیلی در کنار زبان رسمی میسر می شود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا