خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقادی از داریوش ازجمند

مینا پرویزی در برترین‌ها نوشت: درست چند روز پیش بود داریوش ارجمند در مراسم تجلیل از هنرمندان با یک مصاحبه از وعده بی‌سرانجام رئیسی به مؤسسه هنرمندان پیشکسوت خبر داد و با انتقاد صریح از او گفت: آقای رئیسی یک شاهی از ۲۰ میلیاردی که شما قولش را داده‌اید به ما نرسیده است. به قول خود وفا کنید که مؤسسه هنرمندان پیشکسوت بتواند نفس بکشد. مرد است و قولش! این ماجرا اما به اینجا ختم شد چرا که مصاحبه عجیب و نقیضی امروز از این بازیگر منتشر شد که او را به سر تیتر خبرها تبدیل کرد.

آقای داریوش ارجمند، والا که ما به جای شما خجالت کشیدیم

داریوش ارجمند بازیگر با سابقه‌ای است که آثار معروفی را در کارنامه خود دارد از سریال امام علی گرفته تا ناخدای خورشید و سگ‌‌کشی که معروف‌ترین آثار اوست، اما در طی سالهای اخیر که کم کار شده به واسطه مصاحبه‌های خود معرف شده مصاحبه‌هایی که گاها با واکنش‌هایی از سوی مردم مواجه شده است.

در ماجرای پیش آمده امری که برای این بازیگر عجیب به نظر رسید انتقاد او از دولت رئیسی در جهت منافع خویش بود این در حالی است که کشور ما مسائلی به غیر از منافع شخصی برای اعتراض به رئیس جمهور را دارد از مشکلات اقتصادی مردم گرفته تا کار و مسکن و اخیرا هم بی‌آبی…

‌‌البته با نگاهی دقیق‌تر باتوجه به مصاحبه‌های قبلی از داریوش ارجمند که در این یکی دو سال اخیر پخش شده، انتظار چنین اقدامی از سوی این بازیگر خیلی هم غیرقابل پیش‌بینی نبوده، او در جریان مصاحبه‌ای درباره زنان وزنه‌‌بردار انجام داده بود پیش‌تر دل بسیاری از طرفداران خود را مکدر کرده بود، امروز هم اعتراض او براساس منافع 20 میلیادری خودش مهر محکمی بر این ماجراست که بر اعتبار خودش چوب حراج گذاشته. 

چیزی که بدیهی است مردم به واسطه شبکه‌های اجتماعی تکلیف خود را با این هنرمندان به خوبی مشخص میکنند و این روزها نیت و اعمال افراد به واسطه فضای خبری به خوبی شفاف‌سازی می‌شود، مردم بیش‌تر از هر وقتی از منافع شخصی افراد در پشت تریبون رسانه آگاهی دارند، پس بدون شعور به توهین مردم و بدون فریب فقط از منافعتان بگوید!   

به برکت وجود آقای رئیسی در خاورمیانه تک هستیم! برای این جمله چه سند مشخصی دارید جناب ارجمند؟ یکی از دیالوگ‌های به یاد ماندنی از شما این جمله است: وقتی به کسی تعهد داری توی همه چیز مسئول شی. تو اشکش مسئولشی، تو غمش مسئولشی، تو تنهاییش مسئولشی. اگه یادت بره این تعهد، دنیا یادت میاره. بدجوری ام یادت میاره.

حالا آقای ارجمند شما بعنوان یک هنرمند برای مردم هم‌درد، غمخوار و مسئول هستی؟

در ادامه برخی از پیام‌های کاربران شبکه‌های مجازی در خصوص مصاحبه اخیر داریوش ارجمند را می‌خوانیم، نظرها برخی مثبت و برخی منفی بودند با ما همراه باشید: 

کاربری نوشته: خانواده ارجمند کلاً توی افراط و تفریطن. داریوش ارجمند اونطوری‌ ، برزو شون هم اینطوری 

رضا نوشته: آقای داریوش ارجمند دست بردارید، بعد بیندیشید،البته کار دشواری است بعد نشخوار کنید. از رده خارج شده‌اید نکوشید به چشم بیایید. کدام تک و بزرگی ؟!

علی نوشته: اون زمانی که هنوز حرف زدن بلد نبودی داریوش ارجمند تو تلویزیون و سینما بود! اینقدر وقیح شدین که برای حمایت از یک شخص،فرد دیگری رو تخریب کنید. البته من حواسم نبود این ذات کثیف امثال شماست

حسن بنان عنوان کرده : دیدین بالاخره ثابت شد بازیگر بهتر از مهران رجبی هم داریم.

علی فرخی: خداروشکر مشکل واریزی داریوش ارجمند حل شد.

زهره فراهانی نوشته: داریوش ارجمند گفته: به برکت وجود آقای رئیسی در خاورمیانه تک هستیم

پ ن: اثرات فرا بازنشستگی ..!!

اهورا نوشته: عاقبت بخیر شدن بزرگترین دعای منه ، نمی‌خوام در پیری به روزگار داریوش ارجمند مبتلاشم.

محسن نوشته: واقعا مالک اشتری برازنده شماست جناب آقای داریوش ارجمند…انشاالله خداوند شما و امثال شمایی که قلبشون واسه این سرزمین و مردمش میتپه رو حفظ کنه.

سید بلوچ عنوان کرده: سلبریتی فقط داریوش ارجمند؛مثل همیشه قدرشناس،وطن پرست،انقلابی که هیچ بادی نتوانسته این کوه غیرت رو بلرزونه! چه در بازیگری وچه در واقعیت یکه نداره؛من بعنوان یه بلوچ از ته دل دوستت دارم و بهت افتخار میکنم.دمت گرم و سرت سلامت شیرمرد ایران.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا