خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک

حجت‌الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی درباره‌ی پاک کردن یادداشت انتقادی‌اش راجع به مراسم عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک، در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشت:

«دیشب آقای آهنگران تقاضا کرد که عکس پست را بردارم که راضی نیست، بنده عرض کردم عکسها با رضایت خود شما گرفته و پخش شده است و از لحاظ شرعی و قانونی ایرادی به باز نشر وجود ندارد.

سپس امروز آقای محسن مرادیان (داماد) در ارتباطی گفتند که کل عکسهای عروسی بدون اجازه پخش شده و هر کس پخش کرده هم مجاز نبوده که پخش کند ، بنده هم با توجه به اینکه دیدم ایشان خودش هم عکسی منتشر نکرده است ، این حرف ایشان را میپذیرم و عکس را پاک میکنم.

اما سؤال دوستمان بی‌جواب باقی ماند که آیا قرار است فاتحه جمهوری اسلامی را بخوانیم ، یا این مسائل عادی و معمولی است؟ .
.
پ.ن: شبیه این اتفاق در رابطه با پست خانواده اشراقی هم افتاد که عکاس گفت من راضی نیستم که عکس را شما بگذارید که چنین حقی شرعا و قانونا وجود ندارد و من بخاطر مسائل دیگری آن را موقتا گذاشته و پاک کردم ، ضمن اینکه اگر یک موضوع خیلی مهم و حیاتی باشد و مهتر از عدم رضایت نشر عکس باشد ، میتوان حتی با عدم رضایت هم پخش کرد ، اما این موضوع خصوصیتی نداشته و نظیر آن زیاد است..
.
پ.ن2: آقای محسن مرادیان گفتند: پدر در جزئیات مراسم نبودند و از دانمارک که آمدند در مقابل عمل انجام شده قرار گرفتند و الا ایشان انسان ساده زیستی هستند و ضمنا خرج مراسم با تخفیف نزدیک پنجاه میلیون بوده است.»

ماجرای عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک
توییت سیدمهدی صدرالساداتی درباره‌ی عروسی پسر سفیر ایران در دانمارک

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دارتدگی و برازندگی به مردم چه ربطی دارد که عروسی پسر سفیر کجا برگزار میشود ؟ مگر مسئولین و …… از بدبختی های ما می پرسند؟ آیا برایشان تداری مردم مهم است و کی پرسیده شما مردم با نداری چه زجری میکشید که ما مردم بخواهیم از داشته های آنها سر در آوریم؟ جواب هر دو سوال را خدا بدهد انشاالله

    11
    2
  2. ساشا سبحانی هم ازین غلطا زیاد میکرد که بابام خبر نداره و بی گناه هست این چرندیات…درکل همه آقازاده از برکت … پدراشون دارند اشرافی گری زندگی میکنن و همه جوره کثافط کاری میکنن…کمترین کار‌ممکنه اینه به امثال م.م دیگه هیچ پست و مقام دولتی ندهند هرچند اینها بار خودشون رو بستند و تا میتونستند از بیت المال دزدیدن وبردن و خوردن و… نکنه دوم اینخ‌میگن اقا زاده ها وطن فروش هم شدن وجدب سرویس های بیگانه شدن و دارن وطن فروشی میکنن…در قصیه شهادت دانشمندان هسته ای چه بسا از همین وطن فروشا صربه میخوریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا