خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخشش بازیکنان تیم ملی راگبی بانوان در بازی‌های انتخابی

کاپیتان تیم «البرز» و تیم ملی درباره‌ی بازی‌های انتخابی تیم ملی راگبی گفت: این مسابقات در دو روز برگزار شد. تیم «مشهد» قهرمان کشور، «داتیس الف» نایب قهرمان و تیم «البرز» سوم شدند.

«فرشته سارانی» درباره‌ی بازی‌های انتخابی تیم ملی راگبی به خبرنگار انصاف نیوز گفت: 13 تیم در این تورنمنت شرکت کردند؛ عنوان این مسابقات قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی است که به «برونه‌ای» اعزام خواهد شد.

وی افزود: این مسابقات در دو روز برگزار شد. تیم مشهد قهرمان کشور، داتیس الف نایب قهرمان و تیم البرز سوم شدند.

تیم‌های البرز و داتیس الف
تیم‌های البرز و داتیس الف

سارانی درباره‌ی سطح مسابقات توضیح داد: از این 13 تیم، 4 تیم برای اولین بار شرکت کرده بودند. اتفاق خوبی که در سال 96 برای راگبی بانوان افتاد این بود که در سظح‌های بالا کلاس‌های داوری و مربی‌گری گذاشتیم و در هر استانی شروع به استعدادیابی کردیم. این تورنمنت از نظر داوری و سبک بازی در سطح خیلی بالایی بود، فقط تیم‌ها تجربه‌ی کمی داشتند. پارسال دو نفر اعزامی به تیم ملی داشتیم. این مسابقات محدوده‌ی سنی ندارد و بازیکنان جوان و نوجوانی که در رده‌ی زیر 18 و زیر 20 سال هستند در این مسابقات شرکت کردند و انقدر خوب بازی کردند که درخشیدند. در این تورنمنت رقابت‌ها بین 6 تیم، برای اول، دوم و سومی است.

کاپیتان تیم «البرز» درباره‌ی حضور خبرنگاران برای پوشش اخبار این رشته‌ی ورزشی گفت: متاسفانه ما خیلی خبرنگار نداشتیم و فقط خبرنگار استانی کرمان که برای سایت خبری و شبکه‌ی استانی خودشان بود، یک‌بار آمده بود و از چند نفر از بچه‌های باسابقه مثل من که بازیکن و کاپیتان تیم ملی بودم و یکی دوتا از بازیکنان کرمان مصاحبه کرد.

سارانی ادامه داد: اما موضوع ناراحت کننده این بود که کرمان باید میزبان این تورنمنت ‌می‌بود ولی 4_5 ساعت قبل از اینکه به کرمان برسیم متوجه شدیم که مکان عوض شده و شهری به نام زرند که قبل از کرمان است میزبان ما است.

فرشته سارانی در پایان گفت: کمی مشکل جابه‌جایی و خوابگاه داشتیم. یک روز زودتر رفته‌ بودیم تا بتوانیم استراحت کنیم ولی کل آن روز از این خوابگاه به آن خوابگاه می‌رفتیم تا بتوانیم جایی را برای اسکان پیدا کنیم. البته درکل مسابقات خیلی خوب و در سطح بالایی بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا