خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احتمال تعلیق حساب ترامپ در توییتر به دلیل تهدید ایران؟!

برخی از کاربران سرشناس توئیتر از جمله خبرنگاران شبکه خبری ان بی سی آمریکا از این شبکه اجتماعی خواستند که حساب کاربری ترامپ را به دلیل تهدید ایران تعلیق کند.

به گزارش ایرنا، برخی از کاربران سرشناس توئیتر با انتشار پیام هایی به مدیران این شبکه اجتماعی یادآوری کردند که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با تهدید ایران قوانین این شبکه را زیرپا گذاشته است.

به اعتقاد این کاربران، ترامپ با تهدید ایران از طریق توئیت صبح امروز خود، قانون توئیتر مبنی بر عدم استفاده از این شبکه اجتماعی برای تهدید دیگران به آسیب فیزیکی، مرگ یا بیماری را نقض کرده است.

«بیل نیلی» خبرنگار ارشد بین الملل شبکه خبری ان بی سی آمریکا در پیامی توئیتری با اشاره به تهدید ترامپ نوشت: شک ندارم که این توئیت قوانین توئیتر را نقض می کند.

نیلی خطاب به ترامپ افزود: به عنوان یک شهروند عادی این پیام را درباره کس دیگری توئیت کن و ببین چه اتفاقی می افتد، فکر می کنم حساب کاربری‌ات تعلیق می شود.

همچنین «استفانی رول» مجری سرشناس ان بی سی با اشاره به این پیام نیلی نوشت که توئیت دونالد ترامپ به هیچ وجه در حیطه استفاده قابل قبول از این شبکه اجتماعی قرار نمی گیرد.

توئیتر در قوانین خود در بخش مربوط به «تهدید به خشونت و تکریم خشونت» نوشته است: نباید تهدید به خشونت کنید یا برای کسی یا گروهی از مردم آسیب جسمی، مرگ یا بیماری بخواهید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا