خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وقتی ستاره فوتسال زنان به مراسم برترین‌ها دعوت نشد!

رترین بازیکن فوتسال آسیا گفت: از این که به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال دعوت نشدم ناراحتم. واقعا زبانم از صحبت کردن درباره این موضوع قاصر است.

فرشته کریمی برترین بازیکن فوتسال آسیا در گفت‌وگو با ایسنا درباره دعوت نشدن به مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال گفت: به نظرم باید از مسئولان بپرسید. آن‌ها بهتر می‌توانند جواب شما را بدهند چون آن‌ها باید ما را دعوت می‌کردند. از این بابت ناراحتم که چرا دعوت نشدیم و واقعا زبانم از صحبت کردن درباره این موضوع قاصر است.

او در ادامه بیان کرد: همیشه از همه چیز حمایت کرده‌ایم فدراسیون فوتبال هم به خاطر قهرمانی آسیا واقعا به ما کمک کردند ولی با این کار ارزش خودشان و ارزش بازیکنان را زیر سوال می‌برند. اگر بازیکن برایتان ارزشمند است که در جام ملت‌های آسیا قهرمان می‌شوند، پس این کار دیشب (اول مرداد) چیست؟ در مراسم به عنوان مهمان هم دعوت‌مان نکردند.

کریمی افزود: دیشب گذشت و هیچ شبی هم مثل دیشب نمی‌شود و آن فرصت برنمی‌گردد. توقع داشتیم در مراسم شرکت کنیم و اگر معذرت خواهی کنند یا بگویند فراموش کردیم، فایده‌ای ندارد. دلخوری ما همچنان سر جایش است.

برترین بازیکن فوتسال آسیا در پایان گفت: باید محترمانه دعوت می‌شدیم. نمی‌گویم حتما باید نامه‌نگاری می‌شد. با یک تلفن هم می‌توانستند این کار را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، مراسم برترین‌های فوتبال و فوتسال دوشنبه شب (اول مرداد) در حالی برگزار شد که فرشته کریمی برترین بازیکن فوتسال آسیا و نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان به مراسم دعوت نشده بودند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا