خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و امارات 14 آبان 1401 ؛ نیمه‌نهایی جام بین‌قاره‌ای

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و امارات 14 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در نیمه‌نهایی جام بین‌قاره‌ای به مصاف هم می‌روند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بعد از سه پیروزی مقتدرانه در مرحله گروهی به ترتیب برابر پاراگوئه، آمریکا و ژاپن با اقتدار به نیمه‌نهایی رسید و امروز از ساعت 19:30 به وقت ایران به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی امارات می‌رود. برای تماشای پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و امارات امروز 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران امارات 14 آبان 1401

پخش زنده فوتبال ساحلی ایران و امارات 14 آبان 1401

تیم‌ ملی فوتبال ساحلی کشورمان ‌در سومین بازی مرحله‌ گروهی رقابت‌های جام بین قاره‌ای 2022 امارات از ساعت 19:30 به مصاف ژاپن رفت، که این دیدار در پایان 3 وقت معمول با نتیجه تساوی 3 – 3 دنبال شد و ساحلی‌بازان کشورمان در وقت اضافی با زدن گل برتری در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسیدند. 4 گل‌ ایران را مقابل ژاپن مهدی شیرمحمدی، موحد محمدپور، حمید بهزادپور و امیرحسین اکبری به ثمر رساندند.

ایران با شکست ژاپن، 8 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. در دیگر دیدار این گروه پاراگوئه توانست با نتیجه 4 بر 3 آمریکا را مغلوب کند و با 6 امتیاز به عنوان تیم دوم صعود کرد.

در سوی دیگر و در گروه A هم دو دیدار برگزار شد که در بازی اول اسپانیا 4 بر صفر عربستان را مغلوب کرد و تیم‌های برزیل و امارات برای تعیین صدرنشین به مصاف هم رفتند که برزیلی‌ها مقابل میزبان مسابقات با نتیجه 3 بر یک به پیروزی رسیدند. با این نتایج برزیل به عنوان صدرنشین و امارات تیم دوم گروه A به نیمه‌نهایی صعود کردند.

برنامه دیدارهای نیمه نهایی، رده‌بندی و فینال این رقابت‌ها به شرح زیر است:

شنبه 14 آبان (نیمه نهایی)، برزیل– پاراگوئه، ساعت 18:15

شنبه 14 آبان (نیمه نهایی)، ایران – امارات، ساعت 19:30

برای تماشای پخش زنده بازی فوتبال ساحلی ایران و امارات 14 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا