خرید تور تابستان ایران بوم گردی

برگزاری اردوی «دختران بازمانده از ازدواج» توسط کمیته امداد!

معاون فرهنگی کمیته امداد ضمن تشریح جزئیات اردوهای کمیته امداد برای «دختران بازمانده از ازدواج»  گفت: این اردوها برای دختران بالای ۳۵ سال برگزار می‌شود که ضمن اردوها برای آنها کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌ای با محور موضوعات فرهنگی و اخلاقی برگزار شده و در کنار بحث اردو از حضور اساتید و مشاوران نیز برای این دختران بهره گرفته می شود.

حجت الاسلام حسین احمدیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اردوهای کمیته امداد برای دانش آموزان گفت: دختران و پسران دانش‌آموز مقطع دبیرستان به مناطق مختلف استانی و خارج از استانی  از جمله مشهد و قم برای اردوهای فرهنگی و زیارتی اعزام می‌شوند. در هر دوره از این اردوها بین ۵۰۰ تا هزار دانش آموز، بین ۴ تا ۱۰ روز به ویژه در فصل تابستان به اردو می‌روند.

وی با بیان اینکه اردوهای دانشجویی نیز بین ۴ تا ۱۰ روز برگزار می‌شوند افزود: کمیته امداد برای دختران بازمانده از تحصیل نیز اردوهای جداگانه‌ای را برگزار می‌کند. این دختران ممکن است در سنین مختلف قرار داشته باشند اما حداکثر تا سن ۳۰ سال هستند. در این اردوها سعی می‌شود ضمن شناسایی مشکل اصلی بازماندگی از تحصیل آنها، کلاس‌های آموزشی و مشاوره‌ای نیز برایشان برگزار شود.

وی ضمن تشریح جزئیات اردوهای کمیته امداد برای دختران بازمانده از ازدواج نیز گفت: این اردوها برای دختران بالای ۳۵ سال برگزار می‌شود که ضمن اردوها برای آنها  کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌ای با محور موضوعات فرهنگی و اخلاقی برگزار شده و در کنار بحث اردو از حضور اساتید و مشاوران نیز برای این دختران بهره گرفته می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد از برگزاری اردوهای مختلف برای ۱۸۰ هزار نفر در طول سال خبر داد و گفت: ۱۴۰ هزار نفر از این تعداد به مشهد مقدس و  ۴۳ هزار نفر به سفر عتبات اعزام شده‌اند. همچنین سفر مشهد برای بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز و دانشجو برگزار شده است که بیش از ۵۰ هزار نفر از این تعداد زائر اولی بوده‌اند. تلاش کمیته امداد این است که عمدتا افرادی که تا به حال به سفرهای زیارتی  از جمله مشهد مقدس نرفته‌اند، یا خانواده‌هایی که بعد از گذشت سالها همچنان امکان سفر به این اماکن را نداشته‌اند را به این اردوها اعزام کند.

به گفته وی برگزاری بیش از ۹۰ هزار اردو از سوی خیرین بوده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا