خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علم الهدی: آمریکا به خط آخر رسیده و فرو می‌پاشد

‘سیداحمد علم الهدی’ امام جمعه مشهد گفت: عزت و اقتدار ما در این مدت، بیشتر است و ذلت و خواری امریکا بیشتر. امریکا به خط آخر رسیده است. امریکا فرومی‌پاشد همانطور که شوروی فروپاشید.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علم‌الهدی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مشهد گفت: هفته قبل گفتم قیام حضرت زهرا (س) برای به دست آوردن فدک غضب‌شده و برای رسیدن شوهرش به قدرت نبود. بلکه برای خطی بود که کور شدن و آن تداوم رهبری در وحی است.

امریکا همه توطئه‌ها را به‌‌کار می‌برد تا ایران را براندازی کند

وی با بیان اینکه حرف‌های ما در برابر سکولارها این است که رهبری و مدیریت جامعه در تداوم وحی است، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در برابر این انحراف ایستاد. دلیل اینکه وقتی افراد به خانه امام علی (ع) رفتند و امیرالمومنین (ع) به پشت در نرفتند؛ به خاطر این است که بنای مقابله به گفتمان است و نه شمشیر. در برابر تهدیدها، حضرت زهرا (ع) برنگشت و ایستاد. تهدیدها عملی شد و شعله آتش بالا آمد و موجب سوختن در شد ولی حضرت زهرا (ع) ایستاد و…

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان اینکه چهل است که امریکا و جریان استکبار در حال مبارزه با ماست ولی نتوانسته است به ما ضربه‌ای وارد کند،‌ تصریح کرد: عزت و اقتدار ما در این مدت، بیشتر است و ذلت و خواری امریکا بیشتر. امریکا به خط آخر رسیده است. بیشتر از این نمی‌تواند چون موجب فروپاشی ایالات متحده است. امریکا فرومی‌پاشد همانطور که شوروی فروپاشید. امریکا همه توطئه‌ها را به‌‌کار می‌برد تا ایران را براندازی کند. راهبرد ما در برابر امریکا باید راهبرد حضرت زهرا (س) باشد.

استیصال مردم و جمع کردن سفره دین؛ دو شگرد امریکا در برابر ایران

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مسئولان کشور موظف هستند ابزار مقاومت مردم را در برابر استکبار جهانی فراهم کنند، خاطرنشان کرد: امریکا با دو شگرد می‌خواهد به کار خود برسد؛ یکی استیصال مردم است. اینکه مردم دچار مشکل معیشتی شوند، خانواده‌ها معطل نان‌شان بمانند، گوشت در خانه‌شان پیدا نشود و مردم مستاصل شوند. شگرد دوم این است که سفره دین زیر پای مردم جمع شود.

وی ادامه داد: آنچه روبه‌رو هستیم تنها تحریم اقتصادی امریکا نیست. آنچه با آن روبه‌رو هستیم، این است که سومدیریت مسئولان به کمک امریکا رفته است. این مشکل اصلی مردم است.

شهید دادیم که منکر شرعی در جامعه وجود داشته باشد؟

امام جمعه مشهد با انتقاد شدید از عملکرد دولتمردان ابراز داشت: یک جریان امنیتی به کار افتاده است که گوشت را با کیلویی ۲۷ هزار تومان به مشهد برسد و با تمام هزینه‌ها ۳۵ هزار تومان بفروش برسد. در این شرایط مردم گوشت کیلویی ۸۰ هزار تومان را بخرد و از طرفی مردم در صف‌های طولانی بایستند. جلوی این سومدیریت را بگیرد. ما مشکلی نداریم که مستاصل شویم بلکه دشمن می‌خواهد ما را مستاصل کند.

علم‌الهدی افزود: دشمن می‌خواهد سفره دین را جمع کند. می‌گویید چادر مهم نیست؟ در تمام مذاهب اصلی یک فرقه و مذهب را پیدا نمی‌‌کنید که بگوید حجاب واجب شرعی است. بی‌حجابی منکر شرعی است. شهید دادیم که منکر شرعی در جامعه وجود داشته باشد؟

فضای مجازی فریاد خانواده‌های لاییک را هم درآورده است

وی با بیان اینکه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی امروز فریاد همه را در آوورده است، عنوان کرد: فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فریاد حتی خانواده‌های لاییک و غیرمذهبی را در آورده است. آنها می‌گویند امنیت ناموس من گرفته شده است. بعد شما می‌گوید از همان مقدار کم فیلتر هم پشیمان هستیم؟ پشیمان هستید چون درست هم انجام ندادید. شما پهنه باند ۵۰۰ را به شبکه خارجی مفسد دادید و پهنه باندی ۳۵ را به شبکه داخلی داده‌اید. معلوم است که این فیلتر اثر معکوس دارد و برای مردم مشکل ایجاد می‌شود. می‌خواهید به دشمن کمک کرده و چراغ سبز نشان دهید؟

این عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: دشمن هیچ قدرتی ندارد. تحریم امریکا می‌تواند موجب کمی زحمت شود ولی سومدیریت‌ها در حال مستاصل کردن مردم است. وقتی ابزار مقاومت از مردم گرفته شود، چگونه در برابر دشمن مقاومت فاطمی داشته باشند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا