خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نارضایتی هاشمی از یک آخوند متفاوت

آیت الله هاشمی رفسنجانی بر خلاف ادعای تبلیغاتی افراطیون، به محض اطلاع از برنامه ی تهیه ی کیکی برای سالروز تولد 80 سالگی خود و نیز اطلاع از انتشار ویژه نامه ی «یک آخوند متفاوت»، با آنها مخالفت و از پخش آن جلوگیری کرد.
به گزارش انصاف نیوز، در روزهای اخیر رسانه های افراطیون تلاش دارند تا با طرح مسایلی در افکار عمومی، به شخصیت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد کنند و آخرین مورد، به مناسبت 80 سالگی وی اتفاق افتاد.
ویژه نامه ی آخوند متفاوت بنا بود که چند روز پیش به پیوست روزنامه ی فرهیختگان توزیع شود اما به سرعت جمع آوری شده و به دست کسی نرسید. روزنامه ی فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی است که هاشمی رفسنجانی در آن ریاست هیات امنا را بر عهده دارد و انتشار چنین ویژه نامه می توانست بهترین بهانه برای تخریب شخصیت هاشمی قرار بگیرد.
کیهان به نقل از الف در شماره ی امروز نوشت:

 این روزها دانشگاه آزاد اسلامی و اتفاقات پیرامون آن در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته است از موضوع جشن تولد هشتاد سالگی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و چاپ ویژه‌نامه «یک آخوند متفاوت» توسط روزنامه فرهیختگان ارگان این دانشگاه- که بلافاصله از دکه‌ها جمع‌آوری شد- گرفته، تا بازداشت اخیر عمار کلانتری سردبیر خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا)، همه و همه نشان از این دارد که دانشگاه آزاد به حاشیه و بیراهه رفته است و در اداره امور خود از ثبات برخوردار نیست و نشانه‌هایی از چند مدیریتی در آن مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا