خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ادعای خلاف واقع آقای احمد منتظری و دو سند تاریخی»

کانال سازندگان مستند «قائم مقام» در یادداشتی با عنوان «ادعای خلاف واقع آقای احمد منتظری و دو سند تاریخی» در واکنش به نامه‌ی حجت الاسلام احمد منتظری [لینک] نوشت:

🔹پیرو نامه آقای احمد منتظری به ریاست محترم سازمان صدا و سیما و تکرار ادعاهای خلاف واقع ایشان درباره مستند «قائم‌مقام» که در برخی رسانه‌ها با تیتر «اعتراض به تحریف تاریخ» منتشر شده، ذکر چند نکته ضروری است:

🔸گویا محتوای نامه آقای احمد منتظری، کپی‌شده از نامه‌‌های قبلی ایشان درباره پدرشان در سالهای گذشته است، چرا که برخی ادعاهای ایشان اساسا به مستند قائم‌مقام ارتباطی ندارد! به عنوان مثال نوشته‌اند قائم‌مقام مدعی «نفوذ مجاهدین خلق در بیت ایشان بدون ذکر حتی یک مورد مشخص برای آن» بوده است! این در حالی است که اساسا چنین ادعایی در مستند وجود ندارد و مساله‌ی «نفوذی‌ها در بیت آیت‌الله منتظری» در آن مطرح نشده است. معلوم نیست ایشان که ادعای اعتراض به تحریف تاریخ را دارد چرا برای حمله به یک مستند، دست به تحریف محتوای آن می‌‌زند.

🔸متاسفانه فرزند آیت‌الله منتظری در ادامه نامه خود از «تحریف» فراتر رفته و در ادعایی «کذب» می‌نویسد «در مواردی مثل ارسال نامه اعدامهای تابستان 67 به بی‌بی‌سی بحث وگفتگوی مفصلی انجام شد که مصاحبه‌کنندگان قانع شدند که این نامه محرمانه در آن زمان توسط مخالفین آیت‌الله منتظری که درصدد حذف ایشان از نظام بودند در اختیار بی‌بی‌سی قرار گرفته است، ولی با این حال در این مجموعه القاء شبهه کردند و در راستای هدف خاص خود این کار ناشایست را به بیت و علاقه‌مندان آیت‌الله منتظری نسبت می‌دهند.»

🔸این سخنان آقای احمد منتظری در حالی است که ایشان در پاسخ به سوالات درباره ارسال نامه مذکور به بی‌بی‌سی در سال 68 چیزی اضافه بر آنچه در کتاب «واقعیت‌ها و قضاوتها» در دهه هفتاد مطرح شد نگفتند و این روایت تاریخی ایشان هم مثل سایر روایتهای تاریخی جریان آیت‌الله منتظری شنیده و ضبط شد. بنابراین ادعای «قانع شدن مصاحبه‌کنندگان»از اساس نادرست و خلفا واقع است.
مایه‌ی تاسف است که از ابتدای اکران مستند «قائم‌مقام» فرزند آیت‌الله منتظری به جای اتخاذ مواضع متین و منطقی در مواجهه با این اثر تاریخی، درجاده‌ی بی‌صداقتی و تخریب گام برداشته‌اند.

⚠️ «قائم‌مقام» در راستای وظیفه خود برای وفاداری به تاریخ و روایتِ صادقانه آن، بزودی برای اولین بار دو سند تاریخی را … منتشر خواهد کرد.

نامه‌ی احمد منتظری برای پاسخ‌گویی به مستند پخش شده از تلویزیون در باره‌ی آیت‌الله منتظری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سخنی دارم با گردانندگان انصاف نیوز…….اولا بلندگوی قدرت پرستان نباشید…ثانیا شما از اقل رسانه هایی هستید که دردمندان این دیار باشما سخن میگویند انان را مایوس نکنید..وبنحوی انان را به دامان دیگران نیاندازید……ثالثا..همه وهمه انانیکه دراین دیار بودند وتاثیرگذار از صدر تا ذیل (بعداز تغییرات 22بهمن 57)بعضا بدیارباقی شتافتند وبعضی دیگر …….تاریخ صادقان (حتی اشتباه کرده ها) راخواهدبخشید ولی……کذابان ودروغ گویان را هرگز هرگز………پس..هان ای دوستان حواریان هتاکان وکذابان قدرت پرست نباشیم…..بقول قیصر.چه زود دیرمیشود….

    7
    1
    1. سلام. سعی ما همیشه انعکاس صادقانه‌ی خبرها بوده است. اما وظیفه‌ی رسانه، انعکاس دیدگاه‌ها و ادعاهای مختلف است تا مخاطب قضاوت کند. در این مورد نیز همچنان در در داخل همین خبر دیده می‌شود، این پاسخ سازندگان به نامه‌ی آقای منتظری است که قبل از این منتشر کرده بودیم.

      1
      1
  2. بخشي از اعدام هاى دهه شصت ساخته فضاسازى منافقين است اما
    يك ادعا هست مبنى بر اينكه در سال ٦٠ يكى از وزراى دولت احمدى نژاد و روحانى، در سن ١٩ سالگى حكم اعدام بيش از صد نفر را در شهر بندرعباس صادر كرده است.
    اگه سازندگان مستند قائم مقام دنبال حقيقت هستند اين بخش از اعدام هاى دهه شصت را هم بررسي كنند

  3. بزودی منتشر خواهد شد ، اگر اسناد موجود است منتشر کنید ، والا این بزودی هم مانند بزودی های دیگر است از جمله نتیجه تحقیقات در مورد سقوط چند هواپیما و غیره !

  4. تاریخی قاضی بی رحم و عادلی هست . کسی نتوانست کشتار ارامنه توسط عثمانی را کتمان کند همین طور هولوکاست قتل عام مغول و اسکندر مقدونی و …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا