خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دبیرکل مؤتلفه: دنیای سرمایه‌‌‌داری را به عزا می‌نشانیم!

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: اگر ایران اراده کند و ترامپ به دیوانگی خود استمرار بخشد، دنیای سرمایه‌‌‌داری را به عزا می‌نشانیم.

به گزارش ایلنا محمّدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی گفت: لحن مقامات آمریکایی علیه ملت و دولت ایران هیچگاه طی چهار سال اخیر انقدر خشن و گستاخانه و ستم‌کارانه نبوده است. پاسخ رئیس‌جمهور به ترامپ و سپس اعلام آمادگی سردار سلیمانی برای ادب کردن آمریکایی‌ها بازتاب وسیعی در جهان داشت.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها در سخنان خود علیه ملت ایران لحن منافقین را انتخاب کرده‌‌‌‌اند و ملت ما طی ۴۰ سال گذشته در برخورد با نفاق و کفر و شرک هیچوقت تردید به خود راه نداده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: آمریکا در حالی ادبیات تجاوزکارانه را در گفتمان خارجی خود به‌کار می‌برد که هیچوقت آمادگی یک برخورد نظامی را ندارد. آمریکا هنوز از جنگ عراق، افغانستان و سوریه کمر راست نکرده است که ایران را تهدید نظامی می‌‌‌‌کند.

حبیبی اضافه کرد: در اوایل انقلاب که ایران تجهیزات کافی برای پاسخگویی به تجاوزات آمریکا را نداشت امام(ره) با تمام قدرت در برابر آنها ایستاد و آنها را عقب راند. امروز که ایران اسلامی مجهز به تجهیزات موشکی، پهپادی است و بزرگترین قدرت نظامی منطقه را در اختیار دارد هیچکس نیست که در ایران در برخورد با آمریکا تردید به خود راه دهد.

وی ادامه داد: سپاه قدس و نیروی مقاومت، ارتش آمریکا را در منطقه زمین‌گیر کرده‌اند. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و عربستان اعلام کرده است صدور نفت از باب‌‌‌‌‌المندب را تعطیل کرده است. اگر ایران اراده کند و ترامپ به دیوانگی خود استمرار بخشد، دنیای سرمایه‌‌‌داری را به عزا می‌نشانیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پیروزی‌های ارتش سوریه در مبارزه با تروریسم اظهار داشت: ۹۰ درصد خاک سوریه عاری از لوث وجود تروریست‌‌‌ها است. به زودی بقیه خاک سوریه از تروریست ها پاکسازی می‌‌‌شود و در دمشق جشن پیروزی بر تروریسم برپا خواهد شد.

حبیبی افزود: ترامپ باید بداند همانطور که سردار سلیمانی گفت، جایی که آمریکایی‌ها فکرش را حتی نخواند کرد درکنار گوش آنها حضور داریم و در وقت مقتضی رزمندگان اسلام ضربه مرگبار خود را به آنها وارد خواهد کرد. در صورت حماقت آمریکا برای تجاوز نظامی هر نقطه از کره زمین که منافع آمریکا در آن باشد آنجا میدان نبرد ما با آمریکا خواهد بود.

وی با اشاره به هدف قرار دادن آرامکو و فرودگاه ابوظبی تصریح کرد: چند سال است ائتلاف آمریکایی عربی، عبری غربی یک کشور و ملّت مظلوم و بی‌‌‌پناه را با بمب شخم می‌‌‌زنند و صدها هزار کودک و زن و مرد یمنی را به خاک و خون کشیده‌‌‌اند، خانه‌‌‌های آنها را ویران و زیرساخت‌های کشور یمن را نابود کرده‌‌‌‌اند، اما ملت مقاوم یمن مردانه در برابر آنها ایستاده و طعم تلخ شکست را در همه جبهه‌‌‌ها به آنها چشانده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اضافه کرد: آمریکا دست از پا خطا کند حزب‌‌‌‌الله در لبنان، نیروهای مردمی در عراق و سوریه و انصارالله در یمن و بالاخره قدرت ارتش و سپاه و نیروهای مردمی بسیج در ایران، مثل کوه در برابر آنها می‌‌‌‌ایستند و شکست جدیدی را برای آمریکا با تحمیل هزاران میلیارد دلار هزینه مالی و تلفات انسانی روی دست آنها خواهند گذاشت.

حبیبی در یادآوری سالگرد عملیات مرصاد خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام، منافقین را در تنگه مرصاد به عزا نشاندند و خودشان با هزاران تلفات مقدمات سقوط حزب بعث و اعدام صدام را مهیا کردند. آنها همین بلا را سر آمریکا و اروپا خواهند آورد. البته همه به زودی خواهند فهمید تهدیدات نظامی آمریکا توخالی است امّا ضربه ما به پیکر نحیف نوکران استعمار در منطقه کوبنده و مرگبار خواهد بود.

وی با اشاره تغییرات در دولت ابراز داشت: شرایط کشور خطیر و ویژه است. آرایش دولت برای حل مشکلات کشور باید تغییر کند. این تغییرات اگر همراه با تغییر در سیاست‌‌‌های مالی، پولی و بانکی و به طور کلی سیاست‌های اقتصادی نباشد، نتیجه چندانی نخواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اغتشاش در قیمت برابری ریال با ارز خارجی را مشکل مهم دانست و بیان کرد: ثبات در بازار ارز کمک می‌کند که تولیدکنندگان و صادر کنندگان تکلیف خود را مشخص کنند. وضعیت کنونی اقتصاد کشور را به سمت رکود و بلاتکلیفی می‌‌‌‌برد. رئیس کل بانک مرکزی باید بداند این بانک قلک دولت نیست که هر وقت خواستند دست توی آن کنند و هر مبلغی خواستند را بردارند. چاپ اسکناس‌‌‌‌های پنجاه هزار تومانی بی‌‌‌حساب و کتاب هم مشکلی را حل نکرده و گرانی و رکود را هم تشدید کرده است. آقای همتی باید بگوید چه سیاستی برای حفظ استقلال بانک مرکزی و تصمیمات کارشناسان بانک دارد.

حبیبی مسئولیت دیگر بانک مرکزی را نظارت بر بانک‌ها و موسسات اعتباری دانست و یادآور شد: میلیاردها تومان خسارت بابت جبران ضرر و زیان مردم و ورشکستگی صندوق‌ها و مؤسسات اعتباری داده شده که معلوم نیست این پرداخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها از چه منبعی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امروز وحدت قوا و انسجام مردم یک وظیفه ملی است، عنوان کرد: دولت در مدت باقی مانده عمر خود باید تصویری از کارآمدی و توانایی خود نشان دهد. تدابیر در جلسات هماهنگی قوا باید حکیمانه باشد و کارآمدی خود را در عمل نشان دهد. این تدابیر نباید تکرار تصمیمات نادرست برخی از نهادهای حکومتی باشد. برای تضمین درستی تصمیمات باید نظارت در سه قوه ایجاد و اجازه داده شود ناظرین به وظایف خود عمل کنند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: قانون باید ملاک عمل باشد، هرقدر که از قانون در اجرا دور می شویم مشکلات پیچیده‌تر و لاینحل‌ باقی می‌مانند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا