خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حضور طیب‌نیا در کابینه قطعی است»

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در مجلس در خصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی رسید و مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزرات اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند در خصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز دستور کار اصلی حدود هشت الی ۹ سئوال از وزیر بود که تقریبا تمامی سئوال‌ها هم به صحن علنی مجلس رفت.

وی افزود: سئوالات از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص مطبوعات و بازی‌های رایانه‌ای و سایت‌های آنلاین فروش فیلم بود که نظارت خاصی روی آنها وجود ندارد. علاوه براین در جلسه مطرح شد در بازی‌های رایانه‌ای فقط رده سنی مشخص می‌‌شود و هیچ‌گونه نظارتی روی آنها وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از سوالات از وزیر هم در خصوص تالیف کتاب و مشکلات در این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بعضی موارد به وزیر فرصت داده شد تا ایرادات وارده را رفع کند و در صورت امکان سوال به صحن علنی مجلس نرود، در خصوص مطبوعات و حوزه کتاب این فرصت به وزیر داده شد اما در موارد دیگر نمایندگان قانع نشدند.

سیاوشی با اشاره به تغییرات احتمالی کابینه گفت: امروز در مجلس در خصوص آقای طیب‌نیا خبرهای خوشی رسید و مطرح شد که ایشان قرار است به کابینه بیایند. این سمت یا برای سازمان برنامه بودجه است و یا وزرات اقتصاد که دقیق نمی‌دانم، اما من از یکی از مشاوران اقتصادی دولت پرسیدم و ایشان پاسخ دادند در خصوص آقای طیب‌نیا رایزنی‌های جدیدی صورت گرفته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا