خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 ؛ فینال جام جهانی قطر 2022

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در آخرین و مهمترین بازی جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی آرژانتین و فرانسه به ترتیب نایب‌قهرمان جام جهانی 2014 و قهرمان جام جهانی 2018، امروز در مهمترین بازی فوتبالی سال و در فینال جام جهانی قطر از ساعت 18:30 به وقت ایران در استادیوم لوسیل به مصاف هم می‌روند. قضاوت بازی فینال، به تیم داوری کشور لهستان و داور سرشناس آن سیمون مارسینیاک رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401

شاید در آغاز جام همه انتظار داشتند فرانسه به سرنوشت سه قهرمان سابق جام دچار شود و آرژانتین هم با باخت برابر عربستان یک تیم بدشانس به نظر می‌رسید! اما در ادامه همه چیز عوض شد. فرانسه نشان داد تجربه خوبی دارد و نمی‌خواهد ایتالیای 2010، اسپانیای 2014 یا آلمان 2018 باشد!

آن‌ها بعد از دو برد برابر استرالیا و دانمارک، در بازی سوم گروهی برابر تونس با تیم دوم خود شکست خوردند که تغییری در صدرنشینی‌شان ایجاد نکرد. فرانسه در یک هشتم نهایی، لهستان را شکست داد. سپس و در یک چهارم موفق شد انگلیس پرستاره و قدرتمند را از پیش رو بردارد. در بازی نیمه‌نهایی، فرانسوی‌ها مراکش، شگفتی‌ساز آفریقایی جام را حذف کردند و به فینال رسیدند.

آرژانتین هم با مسی در ادامه آنقدر فرم خوبی گرفت که کمتر می‌شد به آن نقد کرد. مسی و یارانش بعد از شکست اول در برابر عربستان، دو بازی بعدی برابر لهستان و مکزیک را پیروز شدند و صدرنشین به مرحله بعد رفتند. در این مرحله آرژانتین در یک بازی نزدیک و با نتیجه 2 بر 1 از سد استرالیا گذشت. آلبی‌سلسته در یک چهارم و در یک بازی جنجالی در ضربات پنالتی موفق شد هلند را حذف کند. سپس و در نیمه‌نهایی آرژانتین بهترین نمایش خود را برابر کرواسی قدرتمند نشان داد و با نتیجه 3 بر 0 پیروز شد.

گفتنی است کرواسی روز گذشته در بازی رده بندی با نتیجه 2 بر 1 مراکش را شکست داد و سوم شد. دو تیم پیش از این در یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 به مصاف هم رفته بودند که در یک بازی پرگل و تماشایی به قضاوت علیرضا فغانی، فرانسه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. برای تماشای پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 ؛ فینال جام جهانی قطر 2022
پخش زنده فرانسه و آرژانتین 27 آذر 1401 ؛ فینال جام جهانی قطر 2022

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا رو شکر لیونل مسی حسرت به دل از فوتبال نرفت. کلا جام جهانی قطر جذابیت ها خاص خودش رو داشت از اون آهنگ ویدیو جذاب معرفی جام تا پوشیدن عبا به تن مسی. در کل جام جذابی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا