خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و تاتنهام 7 اسفند 1401

پخش زنده چلسی و تاتنهام 7 اسفند 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته 25ام لیگ برتر انگلیس رویارو می‌شوند.

تیم‌های چلسی و تاتنهام امروز و از ساعت 17:00 به وقت ایران در استادیوم تاتنهام هاتسپر به مصا فهم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و تاتنهام 7 اسفند 1401

پخش زنده چلسی و تاتنهام 7 اسفند 1401

تاتنهام هاتسپر رده چهارمی و 42 امتیازی آنتونیو کونته گرچه شباهتی به تیم مدعی ابتدای فصل ندارد، اما طبعا وضع و اوضاعش از چلسی بدریخت و بد فرم گراهام پاتر بهتر است! هنوز محققان به علت انتصاب پاتر به سمت مربیگری چلسی و تداوم مربیگری او بعد از شاهکارهای درخشانش پی نبرده‌اند اما چلسی با صرف 600 میلیون یورو در بازار نقل و انتقالات در تنها 6 ماه برای پاتر، حالا با 31 امتیاز دهم است! بدتر از نیوکسل، تاتنهام، فولام، برایتون، برنتفورد و حتی لیورپول بحران‌زده کلوپ!

چلسی در 5 بازی آخر خود سه تساوی و دو شکست داشته و تاتنهام با کونته سه برد و دو شکست. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر نیز، 18 بار چلسی پیروز بوده و 6 بار تاتنهام. 10 بازی هم مساوی شده است. در 5 جدال آخر اما 4 بار چلسی پیروز بوده و یک تساوی ثبت شده است. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام 7 اسفند 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا