خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیش‌بینی نماینده‌ی اصولگرای اصفهان از تبدیل اعتراضات به درگیری

سالک: مردم نگرانند که گرانی‌ها کنترلی نمی‌شود

نماینده‌ی اصولگرای مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه اعتراض‌هایی که در اصفهان شکل گرفته به علت گران شدن کالاها است، گفت: مردم نگرانند از اینکه روی این مساله کنترلی وجود ندارد و این‌ هم باز به دستگاه اجرایی برمی‌گردد. این‌همه تشکیلات نظارتی و اجرایی داریم اما با عرض تاسف هیچگونه عمل و برنامه‌ای در رفع مشکل‌ها ارائه نمی‌شود. بنده یقین دارم که جریان‌های نفوذی وسط این اعتراض‌ها ورود پیدا می‌کنند و تبدیل به درگیری و تشنج می‌شود.

حجت الاسلام احمد سالک‌ در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: این روزها قیمت‌ها در  یک پاساژ با یک پاساژ دیگر متفاوت است و این موضوع جای نگرانی شدیدی دارد. البته که مردم حق دارند که اعتراض کنند اما اگر این اعتراض‌ها از طریق قانون پیگیری شود دیگر‌ به رسانه‌های بیگانه نخواهد رسید.

او ادامه داد: اما متاسفانه رسانه‌های خارجی مدیریت تشدید بحران در داخل کشور را با استفاده از این اعتراضات در دست می‌گیرند و یا در حقیقت موج سواری و ساماندهی می‌کنند. مسوولین ما نباید بگذارند کار به اعتراض اجتماعی بکشد و باید مشکل‌ها را قبل از اعتراض‌ها حل کنند.

سالک افزود: مثلا همین مساله‌ی اعتراض کامیون‌دارها که اتفاق افتاد، آنها سالیان سال است که مشکل خود را داد و فریاد می‌زنند اما با کمال تاسف آقایان گوش نمی‌دهند. ولی وقتی که اعتراص آنها شکل گرفت نامه نگاری مسوولین نیز شروع شد. ما گرفتار یک ضعف مدیریت در داخل کشور هستیم، به مسایل مردم بی توجهی می‌شود باید حتما اعتراضی شکل گیرد که بیایند و فکری کنند.

او در پایان گفت: سوال از رییس جمهور [لینک] به همین دلیل در مجلس مطرح شد و آقای رییس جمهور باید بیاید و پاسخ دهد. همچنین مسوولین و دستگاه‌های مختلف باید با مردم صحبت کنند؛ اینکه دولت دو ماه است که سکوت کرده و هیچ چیزی نمی‌گوید این کار درستی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. راستی ایشون همون کسی نیستند که بجای خانم خالقی بر صندلی نشستند؟ بعد ایشون می خواد مملکت درست کنه با سوال از رییس جمهور؟

    8
    1
  2. اقای سالک پیشگویی لازم نیست امثال شما که قانون گذار باشید وای به حال ملت . جوان بیکار فساد و قاچاق و تبعیض را می بیند و دولت ناکارامد و مجلس پوپولیستی و چند صدایی و عدم تصمیم گیرنده برای مملکت و بحای رییس جمهور یک نظامی … جواب میدهد بجای ساختن کارخانه بمب می سازیم و بجای سرمایه گذاری با دنیا می جنگیم و……. درد جامعه ما فقر فرهنگی و جهل و عداوت و دشمنی با دنیاست

    4
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا