خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چشم کیهان چپ شد

روزنامه ی کیهان که از 24 خرداد 92 در شوک روحی به سر می برد، در شماره ی امروز خود دچار خطای دید شده و چند رسانه ی جناح راست را رسانه های منتسب به جناح چپ خوانده است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، کیهان در ستون خبر ویژه ی خود در دو خبر متفاوت، هم روزنامه ی «هفت صبح»، منسوب به جریان مشایی را «یک نشریه ی اصلاح طلب» خوانده و هم خبرگزاری «خبرآنلاین» را «یک سایت اصلاح طلب نامیده است.
کیهان در ابتدای خبر مرتبط با هفت صبح با تیتر «ما اصلاح‌طلبان تا کی می‌خواهیم افسانه ببافیم؟!»، نوشته است: «یک نشریه اصلاح‌طلب تصریح کرد اصلاح‌طلبان همواره جوگیر شده‌اند و اکنون شکست‌های زنجیره‌ای مجدداً به سراغ آنان آمده است».
و در خبر مربوط به خبرآنلاین با تیتر «ماجرای شورای شهر بار دیگر مرگ جریان اصلاح‌طلب را تأیید کرد» نیز آمده است: «یک سایت اصلاح‌طلب نزدیک به دولت اعلام کرد: اصلاحات به معنی حزب و جناح سیاسی سالهاست که مرده است».
این اقدام روزنامه ی کیهان که در نوع خود بی نظیر است، نشانه ی خوبی نیست و می تواند ناشی از بالا بودن فشار مدیر مسوول آن باشد که هر چه زمان از 24 خرداد دور می شود، مواضع بخشی از جریان اصولگرایان نیز در حال غش کردن به سمت اصلاح طلبان و اعتدالی هاست.
شاید بهترین و در دسترس ترین سند این ادعا، یکی دیگر از خبر ویژه های همین روزنامه در همین روز باشد که به نقل از سایت اصولگرای الف نوشت: «این روزها اصلاح‌طلبان با لاریجانی مغضوب سال‌های پیششان مهربان‌تر شده‌اند؛ او را اصولگرای میانه‌رو می‌نامند و از مدیریتش بر مجلس مدح می‌گویند».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا