خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شهر مجازی مردم ایران» آغاز به کار کرد (+عکس)

نخستین شهر مجازی مردم ایران،  همزمان با ولادت امام رضا(ع) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، نخستین شهر مجازی مردم ایران با هدف «احیای فرهنگ بومی کشور در دنیای مجازی» شکل گرفته و عملکرد خود را فراتر از شبکه های دوست یابی و ارتباطات آنلاین معرفی کرده است.  

شهر مجازی مردم ایران، موجبات ارتباط کاربران ایرانی را در سراسر دنیا فراهم می کند تا فارسی زبانان در هر کجای جهان در محیطی امن و به دور از ترس سواستفاده از اطلاعات گرد هم آیند. گفتن این نکته خالی از لطف نیست که اکنون شبکه های دوست یابی و سرگرم کننده داخلی بسیارند اما مردمِ ما هدفی فراتر از تفریح و سرگرمی برای کاربران خود تعریف کرده است که از آن جمله می توان به برجسته شدن خصوصیات، ویژگی ها، ارزش ها و نگرش های فرهنگی و اعتقادی مردم ایران اشاره کرد.

در «شهر مجازی مردم ما» تمام نیازهای مخاطبان در دنیای مجازی برآورده می شود. امکاناتی فراتر از حلقه های ارتباطی و اشتراک مطالب، تصاویر و ویدئو در این شهر مجازی وجود دارد. هر کاربر می تواند پس از عضویت صاحب یک خانه شود، از امکانات مراکزی همچون، دانش گاه، شهربازی، رستوران و … استفاده کند و در آرامگاه مجازی این شبکه، به یاد رفتگان و بزرگان باشد.  

آگاهی از رویدادهای مهم فرهنگی، هنری، علمی و سیاسی، پیدا کردن انواع آدرس ها و مراکز مورد نیاز آموزشی، درمانی، تفریحی، ارایه برگ های تخفیف و دستیابی به اطلاعات و قیمت انواع رستوران ها، همه و همه در «شهر مجازی مردم ایران» فراهم شده است. علاوه بر دسترسی به ارتباطات جدید و اطلاعات روز، از دیگر ویژگی های فعالیت در این شهر مجازی، دریافت امتیاز و کسب مزایای ویژه حاصل از آن است.

این سایت در آدرس www.mardomema.com قابل دسترسی است.

آرامگاه مجازی هم به بازار آمد!

اولین آرامگاه در دنیای مجازی رونمایی شد. در این آرامگاه می توان برای رفتگان و گذشتگان مزار ایجاد کرد و اطلاعاتی از قبیل زندگی نامه و خاطرات مرحوم را با دیگران به اشتراک گذاشت.

در بخشی از سایت شهر مجازی مردم ایران، مرکزی به نام آرامگاه طراحی شده است که کاربران می توانند برای وابستگان و اموات خود، یک قبر مجازی ایجاد کنند، برای مرحوم گل بفرستند، شمعی روشن و حتی فاتحه قرائت کنند.

همچنین کاربران می توانند تصاویر مرحوم را در آرامگاه مجازی با دیگران به اشتراک بگذارند، از خاطرات خود با او بنویسند و اگر صدایی از او به یادگار دارند در این قسمت پخش کنند.   

همچنین برای مشاهیر و نام آورانی که دیگر در میان ما نیستند نیز آرامگاه هایی ایجاد شده تا به این ترتیب یاد آنها را روشن نگاه داشت.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا