خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جمهوری اسلامی و چالش خطرناک و مشروعیت زدای فساد مالی

مهدی نصیری، مدیر مسوول سابق روزنامه‌ی «کیهان» در یادداشتی تلگرامی نوشت:

«به تداوم و اتصال انقلاب اسلامی تا ظهور موعود و منجی انسان و عالم ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ امیدواریم  اما با این حال نمی توان فاقد نگرانی بود و احتمال شکست را نداد. 

بدترین اتفاق احتمالی  این است که جمهوری اسلامی به دلیل فساد گسترده و لجام گسیخته مالیِ  و دست اندازی چپ و راست به بیت المال و یاس مردم از برخورد لازم و کافی و بازدارنده، دچار ادبار و شکست شود. 

اگرهرعاملی موجب شکست شود (که به آسانی نمی شود) مانند حمله نظامی و شرایط سخت اقتصادی و ندانم کاری های مدیریتی و تسلیم  در برابر زیاده خواهی های آمریکا و …  شاید قابل توجیه و تحمل باشد  اما شکست حکومت و نظامی  که به اسم اسلام و عدالت بر پا شد به واسطه فساد گسترده مالی و اشرافی گری مسئولان و مجامله آنان با مفسدان،- که با برخورد قاطع دستگاه قضایی قابل مهار بوده و است – بدترین گزینه روی میز سنتهای خداوند برای جمهوری اسلامی است. 

عموم دلسوزان و نخبگان و مردم نسبت به واکنش مقام معظم رهبری به عنوان ناخدا و سکاندار سفینه انقلاب در برابر فسادهای یاد شده، دچار سئوال و ابهام هستند و کمیت و کیفیت واکنشهای معظم له و دستگاه قضایی زیر نظر و گوش به فرمان ایشان را در برابر این معضل کافی نمی دانند. 

آیا از سوی دفتر رهبری این تلقی و مطالبه  عمومی به درستی به ایشان منتقل شده است؟ دلسوزان و چشمهای نگران و دوستدار انقلاب و رهبری چگونه می توانند از این امر مطمئن شوند؟»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا